Prémium garanciát kínál a Hyundai luxusautóihoz Kínában


Annak érdekében, hogy még nagyobb részesedést szerezzen a Hyundai a kínai luxusautó piacon, nemrég hosszú távú garanciával egészítette ki prémium kategóriás autóinak, az Equus és Rohens modellek szolgáltatási körét.

A „Premium Assurance Program” 5 éves garanciát és 20 ingyenes átvizsgálási programot kínál  az Equus modell részére, míg a Rohens modellhez 5 év, vagy 100 ezer km garanciát és 10 ingyenes átvizsgálást ad.

A program az Equus és Rohens modellek idei vásárlóinak magas visszavásárlási értéket is kínál – a vállalat közleménye szerint egy éven belül akár 80 százalékos értéken is hajlandóak visszavenni a használt luxusautókat. A vásárlástól számított egy éven túl, de két éven belül lecserélt modellek esetén a visszavásárlási érték elérheti a 65 százalékot, míg 2 és 3 év között ugyanez az összeg a 45 százalékot is elérheti.

A Hyundai ezzel az akcióval is kinyilvánította, hogy odafigyel a luxuskategória ügyfeleinek gyorsan változó igényeire, így a visszavásárlási akció is a nagyobb rugalmasságot kínálja számukra. A program fontos része az is, hogy egy esetleges önhibán kívüli balesetkor, amennyiben a károsodás mértéke eléri az autó értékének 30 százalékát, a Hyundai díjmentesen kicseréli a megrongálódott járművet egy másikra.  A programban megtalálható az házhozszállítás és természetesen a 24 órás segélyszolgálat is.


A Hyundai Equus zászlóshajója 2009. óta van jelen a kínai piacon, míg a Rohens 2008. óta. Tavaly az autógyártó bevezette a hosszított tengelytávú Equus modellt is, mely tökéletesen kielégíti a kínai vásárlók igényeit.  

A Hyundai az Equus mellett a Rohens Coupe-t, a Velostert, a Santa Fe-t, a Veracruz-t, valamint az Azerát és a H-1 modellt importálja Kínába.

Az autógyártó 37300 importált járművet értékesített tavaly, melyet az idén 40 ezerre kívánnak növelni. Habár az Equus és Rohens modellek nem nagy darabszámban fogynak, mégis jelentősek a márka számára.

A Hyundai jelenleg 70 importált autókat forgalmazó márkakereskedéssel képviselteti magát Kínában. Kim Sunbal, a Hyundai Motor (China) értékesítési és marketing igazgatója elmondta, hogy az elkövetkezendő öt év során a vállalat szeretné kínai éves importját 100 ezer darabra emelni.

Forrás: chinadaily.com

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését