Sikeres a Veloster Amerikában
A Hyundai Motor Company új sportmodellje, a Veloster hatalmas piaci siker az Egyesült Államokban, főleg a gyártó népszerű Szuperkupa hirdetéseinek köszönhetően.
A piaci adatok szerint februárban 3240 Velostert adtak el az országban, mely 91,4 százalékkal magasabb a tavalyi adatnál! Ezzel megelőzték a FIAT 500 3227 darabos eredményét és megközelítették a szegmenst uraló Mini Cooper 3686 darabos értékesítési számát.
A háromajtós kupé tavaly szeptemberben érkezet meg az amerikai piacra, és októberben 3724 darabbal már a kategória legkelendőbb autójává vált. Ám ez nem tartott sokáig, az eredmények alapján a modell decemberben és januárban visszacsúszott a harmadik helyre.
Piaci elemzők szerint a Veloster remek februári teljesítménye a február 5-én, az Amerikai Szuperkupa döntőjének szüneteiben sugárzott reklámfilmeknek köszönhető.
Az egyik filmben egy versenyt láthattunk egy új Veloster Turbo és egy gepárd között, mely hirtelen véget ér, ahogyan a Veloster legyorsulja az állatot mindjárt az elején.
A reklámfilm rendkívül népszerűvé vált az amerikaiak körében, a felmérések szerint a hetedik helyen végzett a Szuperkupa hirdetései között.
"A Szuperkupa Veloster Turbo hirdetésünkben sikerült lenyűgöznünk az amerikai közönséget" - mondta a Hyundai Motor képviselője.
A gyár képviselője hozzátette, a Veloster Turbo idén nyáron kerül forgalomba az Egyesült Államokban, melytől az eladások további növekedését várják, amellyel kiüthetik a Mini Coopert az eddigi vezető pozícióból.
Forrás: english.yonhapnews.co.kr