Hipnózist használ reklámjában a Hyundai


A figyelem felkeltése céljából a holland Hyundai importőr Peter Powershez, a hivatásos hipnotizőrhöz fordult a legújabb Hyundai i30 reklámkampánya kapcsán. Powers híres brit televíziós hipnotizőr.
Powers létrehozta az "Online Hipnózis Kísérlet"-et, amely egy 15 perces videó, melyet a résztvevők teljes képernyőn néztek, mialatt fejhallgatók voltak rajtuk. A kísérleti alanyokat sikerült hipnotikus állapotba hozni, melynek során az alanyok belsőséges viszonyba kerültek az új i30 modellel. A kísérletben részt vevők önként vállalták a feladatot és tisztában voltak a kísérlet tervezett eredményével.

Az "Online Hipnózis Kísérlet" és az új i30 népszerűsítésére egy előzetest is készítettek, melyben Peter Powers három tesztalannyal demonstrálja a hipnózis hatását.


Forrás: psfk.com

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését