A Hyundai Motor jövőbeli mobilitási víziója
A Hyundai Motor bemutatta azokat az előremutató személyszállító
koncepciókat, amelyeket a zsúfolt városok lakói használhatnak a jövőben egyéni
mobilitásuk fenntartásához.
A prototípusokat a Hyundai vállalat koreai kutatás-fejlesztési
részlegének munkatársai dolgozták ki egy belső „IDEA fesztivál” keretei között,
amelyet immáron harmadik éve rendeznek meg annak érdekében, hogy ezzel segítsék
és fejlesszék a csapat kreativitását, a jövőre vonatkozó friss ötletek
kerüljenek felszínre ezáltal. Minden évben van egy fő téma, ám nincs semmilyen
megkötés az ötletek megvalósításához, így a résztvevők valóban megmutathatják,
hogy új gondolkodásmódjukkal új ötletek, új lehetőségek nyílnak meg előttük.
A Hyundai mérnökei maguk mutatják be az elkészült
alkotásokat, amelyeket a kreativitás, a technológia, az élvezet és a megadott
témához kapcsolódás alapján értékelnek. Az első forduló győztesei a második
körben egy bemutató versenyen küzdenek meg, akiknek mintegy fele jut be a
fináléba. A győztes ötleteket ezután megépítik és a fesztivál egy napján
Dél-Koreában bemutatják a nagyközönségnek. A 2012-es IDEA fesztiválon számos
munka közül a legsikeresebb az E4U „tojás” koncepció bizonyult, amely meg is
nyerte a versenyt.
A Hyundai Motor Company jelenleg a 2013-as IDEA fesztivál
előkészítésén dolgozik, amelynek tagjai áprilisban mutatták be munkáikat. A
téma idén a „Kutatás-fejlesztés a vásárlókért” elnevezést kapta, amely arra
irányul, hogyan képes a részleg a jövő vásárlói igényeit kielégíteni. Ezzel
tükrözik a márka jelenlegi stratégiáját, amelyben olyan márkává kívánják
fejleszteni a Hyundait, amely különleges élményt nyújt vásárlói számára. A
verseny nyertes csapataniak munkáit megépítik és a prototípusokat szeptemberben
mutatják be a nagyközönségnek.
Forrás: cision.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!