Különleges Hyundai roadshow Németországban
A Hyundai Motor Deutchland két i30 modellel kelt útra
Németországban, amelyek hátsó szélvédőjét különleges érintőképernyőkké
alakították át.
A nyár végéig tartó „Real-Like” akcióban részt vevő i30 modellek
hátsó szélvédőjét egyedi érintőképernyők helyettesítik, amelyeken egy „Real-Like”
ikon kapott helyet. Amennyiben egy járókelő megérinti ezt a jelzést, máris
beléphet saját Facebook oldalára és írhat egy bejegyzést az autóról.
Természetesen az akciót egy nyereményjáték is kíséri.
Amennyiben ugyanis az üzenőfalra kiírt bejegyzésre a posztoló egyik ismerőse
rákattint, rögtön a hozzá kapcsolódó „Real-Like” honlapra lépet, ahol
ismerősére lehet szavazni. A turné állomásainak mindegyikén a három legtöbb
szavazatot kapott bejegyzés között egy vadonatúj i30 kerül kisorsolásra.
A hátsó szélvédőbe épített érintőképernyő azonban nemcsak a
játékban való részvételre szolgál, hanem interaktív animációkkal is rendelkezik.
Az akció célja, hogy a résztvevőkhöz közelebb kerüljön a Hyundai márka, a
járókelők saját maguk győződjenek meg a márka valódi képességeiről, hiszen a
statisztikák szerint a közösségi oldalakon nap, mint nap több millióan
lájkolnak olyan járművek képeit, amelyeket nem is ismernek.
Az interneten, a
Hyundai honlapján és a Facebook oldalán is reklámozott „Real-Like” turné célja az importőr
számára az autó valódi élményét összekötni a világhálón létrejött lelkesedéssel.
Forrás: newfleet.de
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!