A Hyundai Motor márkaértéke a top 50-ben


Az Interbrand legfrissebb felmérése szerint a Hyundai Motor Company márkaértéke 20,5 százalékkal 9 milliárd dollárra emelkedett, amellyel immár az eddigi legelőkelőbb 43. helyet foglalja el a márkák listáján.  

A Hyundai kilenc éve folyamatosan szerepel a Legjobb 100 Világmárka listáján, ahol idén először lépett be az első 50 közé. 2005-ben a 84. helyen debütált a márka, amely ezek után rendületlenül haladt egyre feljebb mind márkaértékben, mind pedig a rangsorban. Ezalatt a Hyundai márkaértéke 160 százalékkal növekedett, miközben 41 helyet javított a listán.   

A Hyundai Motor márkaértéke csak az elmúlt 5 évben 96 százalékot emelkedett, amely kétszerese a 42 százalékos iparági átlagnak. A 2011-es új márkamenedzsment bevezetését követően a márka értéke minden évben több, mint 20 százalékot növekedett jelezve a „Modern Premium” márkairányzat sikerességét.


„A világpiacon szilárd pozícióba került Hyundai márka világszínvonalú stílusú, formai kiképzésű és teljesítményű autók megalkotásával folyamatosan erősíti a márkáról kialakult képet.” – áll az Interbrand közleményében. „Stílusos formatervei sikeressé tették a Hyundai márkát az elmúlt években. Emellett hűséges rajongótábort alakított ki a modellpaletta folyamatos finomításával, valamint az UEFA, FIFA és rali-világbajnokság (WRC) támogatásával. A legjobb 50-be kerülése után kíváncsian várjuk a Hyundai következő innovatív lépését.”  
 
„A Hyundai márkaértékének jelentős növekedése tükrözi a márka megerősített világpiaci pozícióját. Ezt az előrelépést a globális márkakampányunk és a diverzifikált helyi márkatevékenységünk, ezen belül a sportmarketing és a társadalmi felelősségvállalási program (CSR) tette lehetővé számunkra.” – mondta Won Hong Cho, a Hyundai Motor marketingrészlegének vezérigazgató-helyettese. „A továbbiakban növelni fogjuk erőfeszítéseinket azért, hogy vásárlóink számára az elvártnál is több értéket nyújtva a Hyundai váljon a legszerethetőbb márkává.”    


A Hyundai a 2011-es Detroiti Autószalonon mutatta be új márkamenedzsmentjét, amelynek része a „Modern Premium” márkairányzat és az „Új Gondolkodás, Új Lehetőségek” márkaszlogenje is. Ettől kezdődően a Hyundai Motor minden részegysége, a termékfejlesztés, a formatervezés, a marketing, az értékesítés és a vevőszolgálat is munkája során következetesen és szisztematikusan magáévá tette a „Modern Premium” értékeit. A fokozott globális ismertség és a Hyundai megnövelt erőfeszítései a márka globális eladásainak és nyereségének emelkedéséhez vezetett.

Autóipari márkák rangsora:
Helyezés
(Autómárkák)
Márka
Márkaérték (100 millió dollárban)
2013-as helyezés(összegzett)
 
Y-o-Y
1
Toyota
353
17%
10
2
Mercedes
319
6%
11
3
BMW
318
10%
12
4
Honda
185
7%
20
5
VW
111
20%
34
6
Ford
92
15%
42
7
Hyundai
90
20%
43
8
Audi
78
8%
51
9
Porsche
65
26%
64
10
Nissan
62
25%
65
11
Kia
47
15%
83

A Hyundai Motor márkaértéke (‘05~‘13)
Év
Márkaérték (100 millió dollárban)
Helyezés (összegzett)
2005
34.8
84
2006
40.8
75
2007
44.5
72
2008
48.5
72
2009
46.0
69
2010
50.3
65
2011
60.0
61
2012
74.7
53
2013
90.0
43


Forrás: globalpr.hyundai.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését