A Hyundai Motor márkaértéke a top 50-ben
Az Interbrand legfrissebb felmérése szerint a Hyundai Motor
Company márkaértéke 20,5 százalékkal 9 milliárd dollárra emelkedett, amellyel
immár az eddigi legelőkelőbb 43. helyet foglalja el a márkák listáján.
A Hyundai kilenc éve folyamatosan szerepel a Legjobb 100
Világmárka listáján, ahol idén először lépett be az első 50 közé. 2005-ben a
84. helyen debütált a márka, amely ezek után rendületlenül haladt egyre feljebb
mind márkaértékben, mind pedig a rangsorban. Ezalatt a Hyundai márkaértéke 160
százalékkal növekedett, miközben 41 helyet javított a listán.
A Hyundai Motor márkaértéke csak az elmúlt 5 évben 96
százalékot emelkedett, amely kétszerese a 42 százalékos iparági átlagnak. A 2011-es
új márkamenedzsment bevezetését követően a márka értéke minden évben több, mint
20 százalékot növekedett jelezve a „Modern Premium” márkairányzat sikerességét.
„A világpiacon szilárd pozícióba került Hyundai márka világszínvonalú
stílusú, formai kiképzésű és teljesítményű autók megalkotásával folyamatosan
erősíti a márkáról kialakult képet.” – áll az Interbrand közleményében. „Stílusos
formatervei sikeressé tették a Hyundai márkát az elmúlt években. Emellett hűséges
rajongótábort alakított ki a modellpaletta folyamatos finomításával, valamint az
UEFA, FIFA és rali-világbajnokság (WRC) támogatásával. A legjobb 50-be kerülése
után kíváncsian várjuk a Hyundai következő innovatív lépését.”
„A Hyundai márkaértékének jelentős növekedése tükrözi a
márka megerősített világpiaci pozícióját. Ezt az előrelépést a globális
márkakampányunk és a diverzifikált helyi márkatevékenységünk, ezen belül a
sportmarketing és a társadalmi felelősségvállalási program (CSR) tette lehetővé
számunkra.” – mondta Won Hong Cho, a Hyundai Motor marketingrészlegének vezérigazgató-helyettese.
„A továbbiakban növelni fogjuk erőfeszítéseinket azért, hogy vásárlóink számára
az elvártnál is több értéket nyújtva a Hyundai váljon a legszerethetőbb
márkává.”
A Hyundai a 2011-es Detroiti Autószalonon mutatta be új
márkamenedzsmentjét, amelynek része a „Modern Premium” márkairányzat és az „Új
Gondolkodás, Új Lehetőségek” márkaszlogenje is. Ettől kezdődően a Hyundai Motor
minden részegysége, a termékfejlesztés, a formatervezés, a marketing, az értékesítés
és a vevőszolgálat is munkája során következetesen és szisztematikusan magáévá
tette a „Modern Premium” értékeit. A fokozott globális ismertség és a Hyundai megnövelt
erőfeszítései a márka globális eladásainak és nyereségének emelkedéséhez
vezetett.
Autóipari márkák rangsora:
Helyezés
(Autómárkák)
|
Márka
|
Márkaérték (100 millió dollárban)
|
2013-as helyezés(összegzett)
|
|
Y-o-Y
|
||||
1
|
353
|
17%
|
10
|
|
2
|
Mercedes
|
319
|
6%
|
11
|
3
|
BMW
|
318
|
10%
|
12
|
4
|
Honda
|
185
|
7%
|
20
|
5
|
VW
|
111
|
20%
|
34
|
6
|
Ford
|
92
|
15%
|
42
|
7
|
Hyundai
|
90
|
20%
|
43
|
8
|
Audi
|
78
|
8%
|
51
|
9
|
Porsche
|
65
|
26%
|
64
|
10
|
Nissan
|
62
|
25%
|
65
|
11
|
Kia
|
47
|
15%
|
83
|
A Hyundai Motor márkaértéke (‘05~‘13)
Év
|
Márkaérték (100 millió dollárban)
|
Helyezés (összegzett)
|
2005
|
34.8
|
84
|
2006
|
40.8
|
75
|
2007
|
44.5
|
72
|
2008
|
48.5
|
72
|
2009
|
46.0
|
69
|
2010
|
50.3
|
65
|
2011
|
60.0
|
61
|
2012
|
74.7
|
53
|
2013
|
90.0
|
43
|
Forrás: globalpr.hyundai.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!