Megnyílt az első Hyundai tréningközpont
A Hyundai Motor Dubaiban megnyitotta afrikai és közel-keleti tréningközpontját, a Hyundai Tréning Akadémiát, amely a vállalat első ilyen
jellegű létesítménye.
A létesítmény jelzi a Hyundai Motor elkötelezettségét, hogy biztosítsa
vásárlóinak legmagasabb fokú kiszolgálását, amellyel nemcsak az értékesítés volumenét,
de a vevőszolgálat színvonalát is magasabb szintre emelhetik.
Az Egyesült Arab Emirátusokban, Dubaiban található vadonatúj
központban az öböl-menti országok mellett az afrikai régió értékesítői is
fejlesztetik termék-, értékesítési, marketing és vevőszolgálati tudásukat. A szakképzett
oktatók átfogó tanfolyamokat vezetnek a forgalmazók csoportjainak azéért, hogy
azok országukba visszatérve emelhessék a vevőszolgálat színvonalát.
A Hyundai Tréning Akadémia a vállalat azon
elkötelezettségének részét képviseli, amellyel ügyfelei részére biztosítani kívánja a
kapott szolgáltatások igen magas színvonalát. Az akadémia mellett nemrég
beindították a „Hyundai Premium Assurance Plus” programot, amely a márka
prémium modelljeit vásárlók számára különböző juttatásokat kínál. A prémium
modellekhez "Premium Lounge"szalonrészek is épültek a régióban azért, hogy ezzel a
vásárlók valóban élményként éljék meg az autóvásárlást. A Hyundai ezzel is
biztosítani kívánja, hogy a márka a legszerethetőbbé váljon mind a
Közel-Keleten, mind pedig Afrikában is.
A jól felszerelt 764 négyzetméteres központban tantermekhez
hasonló helyiségek, étkezőhelyiségek és bemutatóterem-minták kaptak helyet,
ahol minden szükséges felszerelés megtalálható. Az új akadémián egyszerre 50 fő
fejlesztheti tudását, évente pedig több mint 700 Hyundai alkalmazott végezheti
el a központ arab, illetve angol nyelvű kurzusait.
A programok hatékonyságát rendszeresen ellenőrzik majd
különböző vevőelégedettségi felmérések segítségével azért, hogy vizsgálják az
akadémia sikerességét, de ezen túl az eredmények a kurzusok hatékonyságának
javítására is szolgálnak majd.
A létesítményt hivatalosan Tom Lee, a Hyundai afrikai és
közel-keleti régiójának alelnöke nyitotta meg. „Célunk a vásárlók élményeinek
fokozása, amely összhangban áll a márka nemrég bevezetett ’Modern Prémium’
márkairányzatunkkal. Célunk a legjobb autók értékesítése mellett a legjobb
vásárlói élmény nyújtása is.” – mondta Lee, majd hozzátette: „A Közel-Kelet és Afrika
rendkívül fontos régió a Hyundai számára és az új képzőközpont megnyitása tovább
hangsúlyozza a márka azon ígéretét, amely szerint a vásárlók a legjobbat, a
legtöbbet kaphatják a szalonjainkban dolgozó szakemberektől.”
Forrás: globalpr.hyundai.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!