Hivatalos előzetesen a vadonatúj Hyundai Genesis
Az előzetes kémfotók után a Hyundai Motor Dél-Koreában két
előzetes rajzot hozott nyilvánosságra a még idén bemutatkozó új Genesis
modellről.
A Hyundai Motor Company egy hivatalos médiaelőzetes
keretében koreai újságíróknak megmutatta fejlesztőközpontjában a vadonatúj
Hyundai Genesisről készült első két rajzot. Az előzetes célja, hogy ezzel is
népszerűsítsék a még idén megjelenő új modellt a hazai piacon, mielőtt a jövő
év elején az megjelenik a világpiacon.
„A 2008-ban bemutatott hátsókerék-meghajtású prémiumkategóriás
első generációs Genesis kiváló versenyképességével meglepte a szakmát.” –
mondja Moon Sik Kwon, a Hyundai Motor Group fejlesztőközpontjának vezetője. „A vadonatúj
Genesis a Hyundai legjobb képességei és erőforrásai felhasználásával
fejlesztettük ki, amelyről hisszük, hogy megváltoztathatja a piacot.”
Az 500 milliárd wonos, négy évig tartó fejlesztési munka
célja világszínvonalú prémium limuzin kialakítása volt. A folyékony szobrászat
2009-es bevezetése óta a stílusirányzat sokat fejlődött, így az új Genesis már
a továbbfejlesztett, Folyékony Szobrászat 2.0 elnevezésű irány vonalvezetését
hordja magán. Ennek megfelelőn az eredeti koncepció alapjait megőrizve a 2.0
harmonikus és kifinomultabb formai megoldásokat rejt, amelyben sokat változott
a Hyundai hatszögletű hűtőmaszkja is. Ezt kiegészíti a folyékony, terjedelmes oldalvonal, amelyet hátul ultramodern,
plasztikus felületek zárnak.
Belül még tovább fokozták a prémiumérzetet, amelyet gondos, ergonomikus
kialakítás és intuitív kezelhetőség tesz teljessé. Az új Genesis az Ember-Gép
Interfész (HMI) kapcsolatra összpontosít, amelynek segítéségével a vezető
intuitív módon ismeri fel a jármű funkcióit, így pedig még kényelmesebben és
hatékonyabban kezelheti azokat.
Az új Genesis a továbbfejlesztett karosszériastruktúrának, ultra
nagyszilárdságú acél használatával és ebből adódó merevségének köszönhetően jelentősen
biztonságosabb lesz, mint elődje. Az utasok biztonságáról fejlett biztonsági
övfunkciók gondoskodnak, köztük Vészhelyzeti Rögzítő Rendszer és a Előzetes Övrögzítő
Rendszer, amely baleseti helyzet, illetve baleset bekövetkezte esetén meghúzza
az utasok biztonsági övét, rögzítve azokat székeikben.
A fejlesztők nem hagyták érintetlenül a felfüggesztéseket,
kezelhetőséget sem, így az új Genesis kiváló tömegeloszlásával, valamint az
első-hátsó futóművek oldalmerevségének javításával kategóriájának egyik legkiválóbb
képviselője lehet. Emellett az elektronikusan szabályozható felfüggesztés
fejlett kanyarstabilitási vezérlést is kapott, amely még tovább javítja az autó
biztonságos kanyarvételét, továbbá először alkalmazzák az R-MDPS elektronikus
szervokormányt, amely változó áttételezésének köszönhetően alacsony és közepes
sebességnél kellőképpen közvetlen kapcsolatot biztosít a talajjal, míg nagy
sebességnél határozott stabilitást tesz lehetővé.
A Hyundai az új Genesisben mutatja be vadonatúj HTRAC
összkerék-meghajtási rendszerét, amely elektronikusan szabályozza az első és hátsó
tengelyek közötti nyomatékelosztást, ezzel is növelve az autó stabilitását
csúszós útfelületeken, illetve elektronikus állíthatóságának köszönhetően még
nagyobb vezetési élményt nyújthat.
Forrás: globalpr.hyundai.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!