Hivatalos előzetesen a vadonatúj Hyundai Genesis


Az előzetes kémfotók után a Hyundai Motor Dél-Koreában két előzetes rajzot hozott nyilvánosságra a még idén bemutatkozó új Genesis modellről.

A Hyundai Motor Company egy hivatalos médiaelőzetes keretében koreai újságíróknak megmutatta fejlesztőközpontjában a vadonatúj Hyundai Genesisről készült első két rajzot. Az előzetes célja, hogy ezzel is népszerűsítsék a még idén megjelenő új modellt a hazai piacon, mielőtt a jövő év elején az megjelenik a világpiacon. 
  

„A 2008-ban bemutatott hátsókerék-meghajtású prémiumkategóriás első generációs Genesis kiváló versenyképességével meglepte a szakmát.” – mondja Moon Sik Kwon, a Hyundai Motor Group fejlesztőközpontjának vezetője. „A vadonatúj Genesis a Hyundai legjobb képességei és erőforrásai felhasználásával fejlesztettük ki, amelyről hisszük, hogy megváltoztathatja a piacot.”  

Az 500 milliárd wonos, négy évig tartó fejlesztési munka célja világszínvonalú prémium limuzin kialakítása volt. A folyékony szobrászat 2009-es bevezetése óta a stílusirányzat sokat fejlődött, így az új Genesis már a továbbfejlesztett, Folyékony Szobrászat 2.0 elnevezésű irány vonalvezetését hordja magán. Ennek megfelelőn az eredeti koncepció alapjait megőrizve a 2.0 harmonikus és kifinomultabb formai megoldásokat rejt, amelyben sokat változott a Hyundai hatszögletű hűtőmaszkja is. Ezt kiegészíti a folyékony, terjedelmes  oldalvonal, amelyet hátul ultramodern, plasztikus felületek zárnak.


Belül még tovább fokozták a prémiumérzetet, amelyet gondos, ergonomikus kialakítás és intuitív kezelhetőség tesz teljessé. Az új Genesis az Ember-Gép Interfész (HMI) kapcsolatra összpontosít, amelynek segítéségével a vezető intuitív módon ismeri fel a jármű funkcióit, így pedig még kényelmesebben és hatékonyabban kezelheti azokat.

Az új Genesis a továbbfejlesztett karosszériastruktúrának, ultra nagyszilárdságú acél használatával és ebből adódó merevségének köszönhetően jelentősen biztonságosabb lesz, mint elődje. Az utasok biztonságáról fejlett biztonsági övfunkciók gondoskodnak, köztük Vészhelyzeti Rögzítő Rendszer és a Előzetes Övrögzítő Rendszer, amely baleseti helyzet, illetve baleset bekövetkezte esetén meghúzza az utasok biztonsági övét, rögzítve azokat székeikben.  


A fejlesztők nem hagyták érintetlenül a felfüggesztéseket, kezelhetőséget sem, így az új Genesis kiváló tömegeloszlásával, valamint az első-hátsó futóművek oldalmerevségének javításával kategóriájának egyik legkiválóbb képviselője lehet. Emellett az elektronikusan szabályozható felfüggesztés fejlett kanyarstabilitási vezérlést is kapott, amely még tovább javítja az autó biztonságos kanyarvételét, továbbá először alkalmazzák az R-MDPS elektronikus szervokormányt, amely változó áttételezésének köszönhetően alacsony és közepes sebességnél kellőképpen közvetlen kapcsolatot biztosít a talajjal, míg nagy sebességnél határozott stabilitást tesz lehetővé.    

A Hyundai az új Genesisben mutatja be vadonatúj HTRAC összkerék-meghajtási rendszerét, amely elektronikusan szabályozza az első és hátsó tengelyek közötti nyomatékelosztást, ezzel is növelve az autó stabilitását csúszós útfelületeken, illetve elektronikus állíthatóságának köszönhetően még nagyobb vezetési élményt nyújthat.

Forrás: globalpr.hyundai.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését