Mobil alkalmazás segíti a Hyundai indiai ügyfeleit
A Hyundai Motor India bemutatta új integrált
szervizalkalmazását, amely „Hyundai Care” néven tölthető le az Android és iOS
platformokon működő okostelefonokra.
Az új mobilalkalmazás az ügyfél összes vevőszolgálati
ügyintézésében segítségére lesz a szervizkeresőtől a szerviz kalkulátoron át
egészen a bejelentkezésig. Az új alkalmazást az Apple iTunes mellett a Google
Play Store-ból is le lehet tölteni.
A Hyundai márkaszervizek listáján túl az alkalmazás képes a
telefon GPS-ének felhasználásával kiválasztani az ügyfélhez legközelebb fekvő
szervizet és kiszámolja az odavezető út hosszát, majd a jármű szervizelőéletét
is ismerve hozzáférhet a szervizbejelentkezési rendszerbe, kiszámíthatja a
szerviz várható költségét, majd az elvégzett munka után rögzíti a következő
szerviz esedékességét és arra időben figyelmezteti is a Hyundai tulajdonost.
Ezen túlmenően az alkalmazás vészhívást is tud intézni a hét minden napján 24
órában elérhető Hyundai segélyvonalon keresztül.
„Azért fejlesztettük ki a Hyundai Care alkalmazást, hogy
olyan szolgáltatásokat tudjunk nyújtani ügyfeleinknek, amelyek valóban a
segítégükre lesznek a mindennapokban.” – mondta Rakesh Srivastava, a HMIL
értékesítési és marketingvezetője. „Úgy érezzük, az alkalmazás lehetőséget ad
ügyfeleinknek arra, hogy egy egészen új oldaláról ismerjék meg a Hyundai
vevőszolgálati rendszerét. Ez egy újabb lépés a mobiltechnológia ügyfeleink
számára is érzékelhető előnyeinek érzékeltetésére.”
A Hyundai ezzel a mobilalkalmazással is kinyilvánította,
hogy nagy hangsúlyt fektet az ügyfeleivel való szoros kapcsolattartásra,
valamint növeli a szervizek rendszerének átláthatóságát azzal, hogy visszajelzési
lehetőséget biztosít az ügyfelek számára az adott kereskedés vagy szerviz
tevékenységéről.