Red Dot díjat kapott a Hyundai fényszobra


A világ leggyorsabb ütemben fejlődő márkaértékű autógyártója, a Hyundai Motor áprilisban, Milánóban bemutatott „Mozgó folyékony szobor” elnevezésű kinetikus lézerfény-játéka nyerte a rangos Red Dot kommunikációs formadíját.  

A világ egyik legfontosabb formatervezési díjaként a Red Dot Award kommunikációs kategóriájában 43 ország 6 800 pályázat közül választotta ki a nyertest a szakmai zsűri, amelyet nemrég Berlinben jelentettek be.    

A „Mozgó folyékony szobor” egy olyan ezer négyzetméteres művészi alkotás, amelynek segítségével az érdeklődők saját érzékszerveikkel tapasztalhatják meg a Hyundai Motor folyékony szobrászatának filozófiáját. Az egész modellpalettán végigvonuló formaterv nagy mértékben hozzájárult a márka gyors értéknövekedéséhez.  

„A Hyundai formatervezőiként az volt a célunk, hogy az autótervezés esztétikai élményén kívül különleges művészeti élményt hozzunk létre és mutassunk be.” – mondta Peter Schreyer, a Hyundai Motor Group formatervezésért felelős elnöke. „A tervezési értékek ezen evolúciós törekvése a jövőben is formatervezési filozófiánk részét fogja képezni.”   


A „Mozgó folyékony szobor” 12 ezer átlátszó burából áll, amelyek együttesen egy képernyőként működnek, amelyeket egy vízzel teli medence felett nyolc nagyteljesítményű lézer veszi körül. A produkció a lézerfények által kialakított virtuális esővel kezdődik, amelyet egy olyan interaktív rész követ, amelyben az emberi jelenlét feltűnő háromdimenziós képeket hoz létre. Az interaktív transzformációkat egy, az emberi test melegét érzékelő 3D letapogató rendszer teszi lehetővé.   

„A jövőben is keressük azokat az egyedi és kreatív módszereket, amelyekkel a szélesebb közönség számára is bemutathatjuk a Hyundai Motor formatervezési alapelemeit.” – mondta Suk Geun Oh, a Hyundai Motor Design Center vezető elnöke.  

A 2009-ben a Hyundai Sonata és ix35 modellekben megjelenő folyékony szobrászat formatervezési filozófia a természet folyamatos alkalmazkodásából és fejlődéséből merít ihletet. A formafilozófiát a bevezetését követően számos új és frissített Hyundai modellekre is alkalmazták és az a jövő modelljeiben is jelen lesz.   

„A Mozgó Folyékony szobor” fényjátékot a Hyundai Motor Design Center a WHITEvoid  interaktív formatervezési vállalattal közösen hozta létre. A Hyundai Design Center jelenleg már a 2014-ben bemutatandó alkotásán dolgozik.


Forrás: globalpr.hyundai.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését