A piaccal együtt növekszik a Hyundai Németországban


A Hyundai Motor Deutchland a kedvezőtlen gazdasági környezet ellenére is 102 ezer autó eladását tervezi az idei évre.

„Az elmúlt évben elért hat számjegyű értékesítési darabszám nagyon megtetszett nekünk, így idén is ezt célozzuk meg.” – mondta Markus Schrick, a Hyundai Motor Deutchland ügyvezetője. Ezt követően jövőre is egy mérsékelt növekedéssel számolnak. „2014 szintén elég keménynek ígérkezik, de abból indulunk ki, hogy a német piac egy kissé fellendül, amellyel együtt mi is növekedhetünk.” – tette hozzá Schrick.


A vadonatúj Hyundai i10 volt az idei Franfurti Autószalon legnagyobb szenzációja, amelyet a hivatalos bemutató előtt egy nappal egy szűk körben már az autógyártó Offenbachban található Európa központjában is megmutattak. „Az új i10 sok ügyfelünk elvárásait meghaladja majd, hiszen az új modell kidolgozása egyedülálló ebben a kategóriában.” – mutatott rá Schrick az autó előnyeire. Ezek mellett az igényesebb vásárlók olyan kiegészítőkkel szerelhetik fel i10 modelljüket, amelyek eddig csak magasabb kategóriákban voltak megtalálhatóak.


A legkisebb Hyundai modell novemberben érkezik a német márkakereskedésekbe, így eladásai elsősorban már az új évben segítik a Hyundai terveinek megvalósulását. Idén az importőr mintegy 13 ezer (régi és új) i10 eladásával számol, amely 2014-ben 14 ezerre emelkedhet. „A piaci részesedés ebben a kategóriában jelenleg 6,5 százalék, a jövő évre tervezett darabszámmal ez 7 százalékra emelkedik majd.” – mondja Schrick. A már idén szeptembertől kapható átdolgozott ix35 modelltől szintén növekedést várnak jövőre.   


A Hyundai éppen most költözött át Offenbachba, amely rengeteg előnnyel jár majd az importőr számára. „ Október 7. óta működünk hivatalosan Offenbachban, ahová a munkatársaink 70 százaléka is velünk tartott.” – mondja Schrick, aki azt is hozzátette, a munkahelyek további részét is nagyrészt már betöltötték. „Büszkék vagyunk arra, hogy majdnem minden pozícióra találtunk új munkatársat.”  

A jövő internetes értékesítésével kapcsolatban Schrick az ésszerűséget tartja fontosnak. Schrick szerint ugyanis az ügyfelek csupán elenyésző százaléka vásárol autót kizárólag online módszerekkel és ez a jövőben is így marad. „Az ügyfelek döntő többsége a jövőben is márkakereskedésekben nézi körbe, érinti meg és próbálja ki az autókat és ez hosszabb távon is így marad majd.”

Forrás: kfz-betrieb.vogel.de

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését