A piaccal együtt növekszik a Hyundai Németországban
A Hyundai Motor Deutchland a kedvezőtlen gazdasági környezet
ellenére is 102 ezer autó eladását tervezi az idei évre.
„Az elmúlt évben elért hat számjegyű értékesítési darabszám
nagyon megtetszett nekünk, így idén is ezt célozzuk meg.” – mondta Markus
Schrick, a Hyundai Motor Deutchland ügyvezetője. Ezt követően jövőre is egy mérsékelt
növekedéssel számolnak. „2014 szintén elég keménynek ígérkezik, de abból
indulunk ki, hogy a német piac egy kissé fellendül, amellyel együtt mi is
növekedhetünk.” – tette hozzá Schrick.
A vadonatúj Hyundai i10 volt az idei Franfurti Autószalon
legnagyobb szenzációja, amelyet a hivatalos bemutató előtt egy nappal egy szűk
körben már az autógyártó Offenbachban található Európa központjában is
megmutattak. „Az új i10 sok ügyfelünk elvárásait meghaladja majd, hiszen az új
modell kidolgozása egyedülálló ebben a kategóriában.” – mutatott rá Schrick az
autó előnyeire. Ezek mellett az igényesebb vásárlók olyan kiegészítőkkel
szerelhetik fel i10 modelljüket, amelyek eddig csak magasabb kategóriákban
voltak megtalálhatóak.
A legkisebb Hyundai modell novemberben érkezik a német
márkakereskedésekbe, így eladásai elsősorban már az új évben segítik a Hyundai
terveinek megvalósulását. Idén az importőr mintegy 13 ezer (régi és új) i10 eladásával
számol, amely 2014-ben 14 ezerre emelkedhet. „A piaci részesedés ebben a
kategóriában jelenleg 6,5 százalék, a jövő évre tervezett darabszámmal ez 7
százalékra emelkedik majd.” – mondja Schrick. A már idén szeptembertől kapható
átdolgozott ix35 modelltől szintén növekedést várnak jövőre.
A Hyundai éppen most költözött át Offenbachba, amely rengeteg
előnnyel jár majd az importőr számára. „ Október 7. óta működünk hivatalosan
Offenbachban, ahová a munkatársaink 70 százaléka is velünk tartott.” – mondja Schrick,
aki azt is hozzátette, a munkahelyek további részét is nagyrészt már
betöltötték. „Büszkék vagyunk arra, hogy majdnem minden pozícióra találtunk új
munkatársat.”
A jövő internetes értékesítésével kapcsolatban Schrick az
ésszerűséget tartja fontosnak. Schrick szerint ugyanis az ügyfelek csupán
elenyésző százaléka vásárol autót kizárólag online módszerekkel és ez a jövőben
is így marad. „Az ügyfelek döntő többsége a jövőben is márkakereskedésekben
nézi körbe, érinti meg és próbálja ki az autókat és ez hosszabb távon is így
marad majd.”
Forrás: kfz-betrieb.vogel.de
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!