H350 - Többcélú Hyundai haszonjármű Európa útjaira
(Sajtótájékoztató) A H350, az új áruszállító és busz kivitel az első, a Hyundai által kifejezetten az európai piacra tervezett haszonjármű. Hatékony, biztonságos és stílusos, a H350 sokoldalú, praktikus és megfelelő választás a kategória vásárlói számára.
A rugalmas platformra épített H350 három karosszéria változatban lesz kapható: zárt áruszállító, személyszállító autóbusz és platós teherautó – ezzel megerősíti a vállalat egyre szélesedő európai jármű választékát. A H350-nel a márka belép a könnyű kishaszonjármű piacra és új vásárlókat céloz meg Európában.
A Hyundai mérnökei hat kulcsfontosságú területre összpontosítottak a H350-es fejlesztése és tervezése során: hatékonyság, érték, raksúly, biztonság, megbízhatóság és teljesítmény. A H350-es mércéje a nagy, prémium európai haszonjármű gyártók által forgalmazott főbb modellek voltak. A legfontosabb cél az volt, hogy a felhasználói tapasztalatok a H350 esetében kedvezőek legyenek az összehasonlítás során.
Jellegzetes aerodinamikus formatervével a H350 tovább erősíti a Hyundai személyautói által megjelenített modern ízlésvilágot. A készséges, ám kiszámítható viselkedéshez kényelmes és stabil úttartás társul, amely a vezetőnek nagyfokú kifinomultságot és személyautós jellemzőket kínál.
A nagyszilárdságú acél használata és a karosszéria különleges mérnöki megoldásai eredményeként a Hyundai H350 erős váza a kifinomult biztonsági megoldásokkal élenjáró törésbiztonságot garantál. A Hyundai a H350-nel demonstrálja a személyautóiban megtalálható technológiák kiterjesztését, és ezzel kiemelkedő kényelmet biztosít haszonjárműveiben is.
A H350-est erőtől duzzadó és megbízható munkaeszköznek tervezték, azonban kellően stílusos és kifinomult ahhoz is, hogy a család és a barátok kényelmes szállítóeszközeként is használható legyen. A képességeknek ez a széles tárháza biztosítja a kedvező tulajdonosi tapasztalatokat és a sikerhez szükséges rugalmasságot üzleti és magáncélú felhasználók számára egyaránt.
A hatfokozatú kézi kapcsolású sebességváltóval társított erős és hatékony dízelmotorok bőséges nyomatékának köszönhetően a H350-es 3780 x 1795 x 1955 milliméter méretű rakterében nehéz rakományt (egészen 1,5 tonnáig) is képes könnyedén szállítani, míg a jármű 2,5 tonna vontatóképessége további rakomány szállítását is lehetővé teszi.
1. STÍLUS
Következetesen követve a Hyundai jelenlegi személyautó választékának kifinomult stílusát, a H350 külső kialakításánál is a Hyundai modern ízlésvilágát alkalmazták. Ennek köszönhetően a kishaszonjárműveknek a személyautókkal szembeni nyilvánvaló aerodinamikai hátránya ellenére a H350 mérnökeinek alacsony, 0,369 értékű légellenállási együtthatót sikerült elérniük.
A H350 első lökhárítójába hatszögletű hűtőrácsot integráltak, ami kivitelében a márka által a személyautóiba épített hűtőrácshoz hasonlít. Így az első lökhárító egyszerre esztétikus és praktikus mivel az egyik oldalán egy fellépő könnyíti meg a kocsi szélvédőjének tisztítását.
Az új jármű elejét külön rendelhető projektoros fényszórókkal és nappali menetfényekkel is kapható stílusos fényszórók ölelik körbe. A többi közlekedő számára a jármű láthatóságát a tükrök LED-es oldalsó irányjelzői javítják, míg az éjszakai láthatóságot a fényvisszaverő prizmákkal felszerelt oldalsó helyzetjelző lámpák növelik.
A jármű oldalán a sérülés lehetőségét is csökkentő díszlécek futnak végig megosztva a jármű oldallemezeit. A gyors és egyszerű ki- és berakodást egy praktikus, 1279 milliméter szélesre nyíló oldalsó tolóajtó teszi lehetővé.
A H350 hátulja a praktikusságra fókuszál. A kétszárnyú hátsó lengőajtók (külön rendelhető üvegtáblával) 180 és 270 fokos szögben nyílnak és mindkettő nyitott állapotában egy 1538 milliméter széles rakodónyílás áll rendelkezésre. Az energiaelnyelő hátsó lökhárítóban külön rendelésre egy hátsó fellépő alakítható ki, ami megkönnyíti a raktérbe történő bejutást. További teherszállító képességet biztosít a külön rendelhető vonóhorog, ami 2,5 tonna tömegű fékezett utánfutó vontatására alkalmas. A magasan lévő, karosszériába simuló LED féklámpa rendkívül kevés karbantartást igényel.
A H350 vezetőközpontú kabinja hű maradt a Hyundai tervezési alapelveihez, mint a biztonság, egyszerű használhatóság és könnyed praktikusság.
A H350 zárt áruszállító kifinomult utastere osztályában a legnagyobb belmagassággal (1414 mm) és lábtérrel (1071 mm) rendelkezik. A két/három utas elhelyezésére alkalmas, nyolcféleképpen állítható párnázású ülőpad még külön választható felfüggesztéssel és fűtéssel is ellátható. A H350 vezetői számára a dönthető, és magasságában is állítható kormánykerék biztosítja a kényelmes és ideális vezetői helyzet megtalálását.
A H350 busz változata versenyképes belső magasságot és lábteret kínál utasainak, és az utasajtó elhelyezésétől függően - ami lehet elöl vagy a jármű oldalán – akár 15 fő számára is kényelmes ülőhelyet tud biztosítani. Versenytársaival ellentétben a H350 rendelhető elektromos középső ajtó lépcsővel, ami egyszerűbbé teszi a járműbe való be- illetve a járműből történő kiszállást.
A H350 személyszállító busz a kategória legnagyobb belső hosszát (3738 mm) és csomagterét (540 mm) kínálja és az ülések közötti nagy távolsággal (798 mm) kiemelkedő kényelmet biztosít utasainak.
A kapcsolók, a műszerek és a tárolóhelyek a H350 vezetőüléséből könnyen elérhető távolságon belül vannak. Az alapos ergonómiai tesztelés eredménye a kiváló kilátás előre, oldalra és hátra (ez utóbbi a külső tükrök segítségével).
A H350 utasterében számos praktikus tárolóhely található. Ezek magukban foglalnak egy ülés alatti tárolóhelyet (ami az utasülés padjának felemelésével válik elérhetővé), nagyméretű ajtózsebeket, a műszerfal közepén található rakodóhelyet (12-voltos csatlakozó aljzattal) és egy felső középső tárolóhelyet, ami további kisméretű tárgyak elhelyezésére alkalmas. A műszerfal alatti középső burkolat egy lehajtható asztalkát és egy hamutartót rejt két pohártartóval, míg a nagyméretű kesztyűtartó külön rendelésre italhűtő funkcióval és zárral is megvásárolható.
A H350 sokoldalú természetét kihangsúlyozva a jármű a német BOTT vállalat által többféleképpen személyre szabható annak érdekében, hogy megfeleljen a mesteremberek egyedi igényeinek. A jármű rakterébe integrált polcrendszereken a felhasználó igényeitől függően a H350-hez adott különböző kiegészítők tárolhatók. Ezek a tárolóeszközök ipari és kereskedelmi anyagok menet közbeni biztonságos tárolására szolgálnak, de a kiskereskedők, kisiparosok számára törékeny tárgyak biztonságos szállítását is lehetővé teszik.
HMI
A kapcsolókat a H350 kabinjában ergonómiailag optimálisan helyezték el annak érdekében, hogy a vezető azokat könnyen tudja kezelni és ez a modern, intuitív elrendezés tele van kényelmi megoldásokkal. A multifunkciós kormánykerék magában foglalja az audio és a többfunkciós kijelző vezérlőit, amelyek segítségével a vezető az igények szerint tudja változtatni a műszerfal kijelzőjén látható információkat. A sebességtartó automatika és a telefon hangvezérléses funkciói szintén a kormánykerékről vezérelhetők.
Raktér
A kishaszonjármű kategóriában a nagyvonalú raktér létfontosságú és tekintetben a H350 zárt áruszállító kiemelkedik versenytársai közül raktere rendkívüli méreteinek köszönhetően (1955 mm magasság, 1795 mm szélesség, 3100 mm hosszúság). Lenyűgöző módon a raktér öt szabványos raklapot (1200 mm x 800 mm x 900 mm) képes befogadni, amelyeket a könnyedén lehet ki- és berakodni a H350 rakterének kiemelkedő magassági és szélességi méreteinek (alapterület 10,5 négyzetméter) köszönhetően. A két kerékdob közötti távolság (1380 mm) sem befolyásolja hátrányosan a raktér használhatóságát.
Normál tartozékként egy acél válaszfal található a csomagtér és az utastér között, amelybe külön rendelésre egy ablak is illeszthető a szállított rakomány menet közbeni megfigyelése érdekében. A maximális stabilitás érdekében a raktér padlójában 14 csomagrögzítő fül található. A raktér hátuljában egy 12 voltos csatlakozó aljzat is helyet kapott. Az oldalsó és a hátsó ajtók felett található raktéri lámpák az ajtó nyitásakor automatikusan felgyulladnak, erős fénnyel világítva meg a rakteret.
2. MENETTELJESÍTMÉNY
A motor teljesítménye egy másik fókuszpont volt a H350 mérnökei számára és ennek eredményeként az új modell jelentősen túlszárnyalja versenytársait űrtartalom, maximális teljesítmény és maximális nyomaték tekintetében. A 2.5 literes erőforrás normál teljesítményű (110 kW / 373 Nm) és nagyteljesítményű (125 kW / 422 Nm) kivitelben is kapható. Az új generációs közös nyomócsöves befecskendező rendszer és egy elektronikusan vezérelt turbofeltöltő használatával a H350 motorjai még teljes terhelés mellett is elsőrangú teljesítményt nyújtanak.
A 2,5 literes motornak mind a normál, mind a nagyteljesítményű változata teljesíti az Euro5 károsanyag-kibocsátási normákat, mindemellett osztályuk leghatékonyabb motorjai. A megnövelt üzemanyag hatékonyságot az új ISG-rendszer (üresjárati motor leállítás és indítás) biztosítja, ami automatikusan leállítja a motort a jármű álló helyzetében, amikor a motor üresjáratban (a tengelykapcsoló felengedett helyzetében) üzemel. Ehhez társul még egy hatékony vezetőtámogató-rendszer, ami az üzemanyag hatékonyság maximalizálása érdekében jelzi a vezetőnek az optimális sebességfokozatot.
Az H350 futóművének dinamikáját a lehető legjobb utazási kényelem és úttartás érdekében a végletekig finomhangolták. Az első kerekek független MacPherson rugóstagos felfüggesztését hátul vízszintes laprugós felfüggesztés egészíti ki, amit kompozit rugók használatával a lehető legjobb utazási kényelemre hangoltak. Ez az elrendezés nagymértékben csökkenti a vibrációt és ezáltal biztosítja az útfelület egyenetlenségeinek optimális csillapítását. Az éles kanyarodás által okozott dőlést egy stabilizáló rúd csökkenti, ami így hozzájárul az utasok kényelmét és a teher stabilitását biztosító sima és kiszámítható menetkomforthoz.
A hátsó laprugók a H350 osztályának minden más járművénél hosszabbak (1500 mm). Így érhető el, hogy a raktér padlója a rakodás megkönnyítése érdekében közel legyen az úttesthez, de a jármű még így is képes legyen nagy tömegű teher befogadására a hasmagasság drámai mértékű csökkenése nélkül.
A fejlesztés során a Hyundai minden részletre kiterjedő teszteknek vetette alá a kifejezetten az európai piacra hangolt H350-est. A mérnökök hozzávetőleg 2 millió kilométert tettek meg a jármű tesztelése és finomhangolása során, biztosítva azt, hogy képes legyen a lehető legnagyobb tartósság és megbízhatóság elérésére is. A járművet valós körülmények között végrehajtott dinamikus tesztek sorozatának tették ki, amelyekkel az európai kontinensen megtalálható klimatikus viszonyok szélső értékeit is szimulálták.
Az extrém hideg időjárási teszteket szerte Európában, Skandináviától Oroszországig végezték. A hideg időjárási teszteket Oroszországban és Finnországban végezték el, ahol a járműveket fagypont alatti hőmérsékleteknek tették ki. A H350 meleg éghajlati viszonyok közötti hosszútávú működőképességét a spanyol nyári forróságban ellenőrizték.
3. BIZTONSÁG
A H350 élvezi a legújabb aktív és passzív biztonsági rendszer nyújtotta számos előnyt. A nagyteljesítményű, kifinomult, mind a négy kerékre ható tárcsafékeket egy a jármű dinamikus kontrollját lehetővé tevő rendszer (VDC) egészíti ki.
A VDC vezérli a H350 motorját és fékrendszerét. Szükség esetén automatikusan megelőzi a hátsó kerekek tapadásának elvesztését (kipörgését), a VDC a HBA (hidraulikus fékrásegítő) rendszerrel is együttműködik gyorsan és hatékonyan aktiválva a fékeket vészfékezéskor. Ehhez a rendszerhez kapcsolódik a Hyundai ESS (vészfékezést jelző) megoldása is, amelyik a hátsó féklámpák villogásával figyelmezteti a jármű mögötti többi közlekedőt az erőteljes fékezésre.
A biztonság növelése érdekében a H350-ben visszagurulás gátló rendszer (HAC) is van, ami emelkedőn történő elindulásnál megakadályozza a jármű visszagurulását. Mint egy automatikus kézifék, a rendszer aktiválja a fékeket amíg a vezető a lábát a fékpedálról a gázpedálra helyezi át. A H350-esen is megtalálható, felborulás veszélyét csökkentő rendszer (ROM) - amely hirtelen kanyarodásnál lecsökkenti a jármű (oldalirányú) borulásának veszélyét - fontos tartozéka egy magas oldalfalú könnyű kishaszonjárműnek.
A H350 passzív biztonsági berendezéseinek sorát a teljesen önhordó karosszéria vezeti. A jármű karosszériájának gyártása során 75 százalékban nagyszilárdságú acélt használtak, amiből a maximális szilárdság érdekében egy robosztus - és a zárt szelvények felhasználásának köszönhető - merev acélvázat hoztak létre.
Ezzel a rendszerrel együtt a mérnökök egy átfedéses szerkezetű, kifinomult karosszéria szerkezetet alkalmaztak a frontális ütközésekkel szembeni optimális védelem érdekében. Ennek a fejlett dizájnnak az eredményeként a frontális ütközések tesztjei a H350 osztályának legjobb törésbiztonságát igazolták.
A járműben utazók élvezhetik a vezető- és a külön rendelhető utasoldali légzsák nyújtotta védelmet. Az alapfelszereltség részét képezi többek között a biztonsági öv előfeszítés és a visszagurulás gátló funkció is. A külön rendelhető ESS-hez (vészfékezést jelző rendszer) és sávelhagyásra figyelmeztető rendszerhez egy ugyancsak opcióként rendelhető parkolást segítő rendszer társul a biztonság és kényelem érdekében.
A csupasz karosszériánál használt anyagoknak és a gyártás folyamán alkalmazott különleges gyártási technológiának köszönhetően a H350 kategóriájának bármely más tagjánál tovább ellenáll a korróziónak. A Hyundai mérnökei a H350 alvázát elektrolitikus bevonattal látták el annak a korróziós hatásokkal szembeni ellenállóképességének növelésének érdekében.
4. KÉNYELMI TULAJDONSÁGOK
A vezető és az utas kényelmét a H350 kényelmi berendezéseinek sorával optimalizálták. A kulcs nélküli ajtónyitó rendszer könnyű bejutást tesz lehetővé a H350 utasterébe, amelyben az utasok könnyen eltávolítható és tisztítható, az elmozdulást megakadályozó rögzítőhorgok által biztosított gumiszőnyegen taposnak.
A pántokkal ellátott napellenzők további tárolóhelyeket kínálnak, míg a kesztyűtartó külön rendelhető hűtő funkciója az utazás során hidegen tartja az italokat. Elektromos ablakemelők találhatók mind a vezető, mind az utas oldalán. A vezető oldalán lévő teljesen automatikus, egy érintésre működik.
Zord időjárási körülmények során történő használat esetén a vezető kilátását elektronikusan vezérelt nagyméretű, fűthető külső visszapillantó tükrök segítik. Az esőérzékelős ablaktörlők a szélvédőt érő eső mennyiségétől függően automatikusan változtatják működési sebességüket, a szürkületérzékelős fényszórók pedig szükség esetén automatikusan bekapcsolódnak. Sebességtartó automatika is elérhető a H350-ben, amelynek jól látható kijelzője tájékoztatja a vezetőt a jármű pillanatnyi sebességéről.
A vezető számára a színes 4,2 collos TFT LCD kijelző nyújt gyors áttekintést a jármű kulcsfontosságú adatairól beleértve az üzemanyag fogyasztást, fedélzeti számítógépet, a parkoló szenzor állapotát és az audiorendszer adatait.
A H350 számára optimális szellőzőrendszert terveztek, ami egyúttal megakadályozza a szagok beáramlását a raktérből az utastérbe. Ennek részeként fejlett, szag- és részecskeszűrővel is ellátott légkondicionáló rendszert építettek a H350-be. A nagyteljesítményű, tetőre szerelt légkondicionáló rendszer a kabinból egy kézi kapcsolópanel segítségével vezérelhető. Ezenfelül hatékony párologtató gondoskodik a jármű osztályának legjobb hűtőteljesítményéről. Hidegebb időjárási körülmények között egy külön fűtőrendszer gondoskodik a zúzmara eltávolításáról és a kabin gyors és hatékony fűtéséről.
A H350 audiot, navigációt és parkolást segítő rendszert tartalmazó fejlett multimédia megoldást kínál vásárlóinak. A vállalat a H350 alapáras tartozékaként szállítja a legújabb audio rendszert DAB digitális rádióval és USB csatlakozással, CD lejátszóval, MP3 kompatibilitással, külső bemenettel, Bluetooth kihangosítóval és iPod csatlakoztatási lehetőséggel.
Mindezeken túl a Hyundai még egy nyolc colos kombinált audio / videó / navigációs (AVN) rendszert is kínál a H350 vásárlóinak. A világon első alkalommal használ ez a rendszer kishaszonjárműben Android operációs rendszert háromdimenziós navigációval és színes nagyfelbontású kijelzővel.
Hátsó kamerával szerelt változatoknál az AVN rendszer kamerája 135 fokos panoráma képet ad. Ezenfelül a parkolást segítő rendszerrel (PAS) ellátott járműveknél a vezető a H350-es kijelzőjéhez a digitális érzékelőktől érkező hangjelekből kap információt az ideális manőverezéshez és parkoláshoz.
5. NVH
A H350 fejlesztése során a Hyundai fáradhatatlanul dolgozott azon, hogy a jármű NVH (zaj, vibráció, nyersesség) teljesítménye kategóriájában a legjobb legyen. A Hyundai mérnökei felfedezték, hogy ebben a jármű kategóriában a leginkább tolakodó és zavaró NVH szint 2000 fordulat/perc alatti fordulatszámon tapasztalható. A H350 mérnöki megoldásai ennek kiküszöbölését célozták, az eredmény pedig a kategória legjobb zajcsillapítása lett. Az utastérbe behatoló zaj szintje alapjáraton mindössze 50 dBA, az alapjárati vibráció 95 dBA, a menetzaj szintje pedig a kiváló 70dBA érték.
Az utastérbe hatoló zaj ilyen mértékű csökkentését a hatékony hangelnyelésre tervezett nagy sűrűségű padlószőnyeg, valamint a műszerfal és az utastér közötti különlegesen hatékony szigetelés tette lehetővé. A mozgó jármű gumiabroncsaitól érkező menetzaj csökkentése érdekében az elülső kerékjáratokat zajelnyelő anyaggal bevont kerékdobokkal látták el.
A karosszéria és a motor felfüggesztési pontjainak megerősítésén végzett munka tovább segítette az alapjárati vibrációk nagymértékű csillapítását, míg a speciális kardántengely csökkenti a motorzajt és a morajló zajt gyorsítás közben.
A H350 NVH szintjei (dBA):
H350
|
|
Alapjárati zaj
|
50
|
Alapjárati vibráció
|
95
|
Menetzaj
|
70
|
A H350 2497 cm3 CRDI közös nyomócsöves közvetlen befecskendezésű dízel motorja kétféle teljesítményszinttel kapható, mindkettő még a jármű teljes terhelése mellett is nagy teljesítmény leadására képes.
Hangsúllyal a használhatóságon, a H350 erőátviteli egységei rendkívül gondos mérnöki munka eredményei és a teljesítmény pontos leadására lettek hangolva.
A 110 kW-os (normál) és a 125 kW-os (nagy) teljesítményű dízel motorok bőséges teljesítménye a végsőkig fokozza a vezetési élményt a közlekedési helyzetek széles spektrumában. A gondosan a motorhoz társított, sima járású hat sebességes kézi sebességváltó gondoskodik a maximális nyomaték leadásról az alsó-középső fordulatszám tartományban és a dinamikus ám az utasok számára zavartalan utazásról.
H350 erőátviteli egységei:
Erőátvitel
|
Teljesítmény
(kW)
|
Nyomaték
(Nm)
|
|
2.5-liter CRDI (normál teljesítmény)
|
110
|
373
|
|
2.5-liter CRDI (nagy teljesítmény)
|
125
|
422
|
8.
MŰSZAKI SPECIFIKÁCIÓ / EURÓPA
Motor
2.5-liter
CRDI (normál teljesítmény)
|
|
Típus
|
Négyhengeres
közös nyomócsöves közvetlen befecskendezésű turbodízel
|
Lökettérfogat
|
2497 cm3
|
Furat x löket
|
91 x
|
Teljesítmény
|
110 kW 3600 ford/perc-nél
|
Nyomaték
|
373 Nm
1350~2750 ford/perc-nél
|
Legnagyobb
sebesség
|
2.5-liter
CRDI (nagy teljesítmény)
|
|
Típus
|
Négyhengeres
közös nyomócsöves közvetlen befecskendezésű turbodízel
|
Lökettérfogat
|
2497 cm3
|
Furat x löket
|
91 x
|
Teljesítmény
|
125 kW 3600 ford/perc-nél
|
Nyomaték
|
422 Nm
1500~2750 ford/perc-nél
|
Legnagyobb
sebesség
|
Sebességváltó
Kézi – sebességek száma
|
6
|
Felfüggesztés
és csillapítás
Elöl
|
MacPherson rugóstag
keresztirányú laprugóval, gáztöltésű lengéscsillapítók
|
Hátul
|
Egy laprugós
parabolarugó, gáztöltésű lengéscsillapítók
|
Kormány
Típus
|
Fogasléces kormánymű
hidraulikus rásegítéssel
|
Kormánykerék
fordulatai
(végállások
között)
|
3,25
|
Minimális fordulókör
(m)
|
12,6
|
Tömeg (kg)
H350 (5,5m)
|
|
Jármű
össztömege
|
3500
|
Hasznos
teher
|
1336-1365
|
Menetkész
tömeg
|
2135-2164
|
Maximális
megengedett tengelyterhelés (első tengely)
|
1850
|
Maximális
megengedett tengelyterhelés (hátsó tengely)
|
2240
|
Maximális vontatható
tömeg - fékezett
|
2500
|
Maximális
vontatható tömeg – nem fékezett
|
750
|
H350
(6,2m)
|
|
Jármű
össztömege
|
3500
|
Hasznos
teher
|
1233-1262
|
Menetkész
tömeg
|
2238-2267
|
Maximális
megengedett tengelyterhelés (első tengely)
|
1850
|
Maximális
megengedett tengelyterhelés (hátsó tengely)
|
2240
|
Maximális
vontatható tömeg - fékezett
|
2500
|
Maximális
vontatható tömeg – nem fékezett
|
750
|
Keréktárcsák
és abroncsok
Keréktárcsa típusa
|
Abroncsok
|
Tartalék abroncsok
|
6,5J x16-collos könnyűfém keréktárcsa
|
235/65R16
|
235/65R 16
(Normál
méretű)
|
Méretek (mm)
Külső
H350 (5,5
m)
|
|
Teljes
hosszúság
|
5515
|
Teljes
szélesség
|
2038 (az
ajtón lévő tükrök nélkül)
|
Teljes
magasság
|
2685
|
Tengelytáv
|
3435
|
Első
túlnyúlás
|
990
|
Hátsó
túlnyúlás
|
1090
|
Első nyomtáv
|
1712
|
Hátsó
nyomtáv
|
1718
|
H350 (6,2
m)
|
|
Teljes
hosszúság
|
6195
|
Teljes
szélesség
|
2038 (az
ajtón lévő tükrök nélkül)
|
Teljes
magasság
|
2690
|
Tengelytáv
|
3670
|
Első
túlnyúlás
|
990
|
Hátsó
túlnyúlás
|
1535
|
Első nyomtáv
|
1712
|
Hátsó
nyomtáv
|
1718
|
Beltér
H350 (5,5
m)
|
|
Utastér
|
|
Belső
magasság
|
1414
|
Lábtér
|
1071
|
Belső
szélesség
|
1600
|
Raktér
|
|
Maximális
rakodási hossz
|
3100
|
Maximális
rakodási szélesség
|
1795
|
Kerékjáratok
közötti rakodóhely
|
1380
|
Belső
magasság
|
1955
|
Rakodási
magasság
|
695
|
Rakodási térfogat
(m3)
|
10,5
|
Oldalsó
ajtónyílás szélessége
|
1279
|
Oldalsó
ajtónyílás magassága
|
1937
|
Hátsó
ajtónyílás szélessége
|
1538
|
Hátsó
ajtónyílás magassága
|
1810
|
H350 (6,2m)
|
|
Utastér
|
|
Belső
magasság
|
1414
|
Lábtér
|
1071
|
Belső
szélesség
|
1600
|
Raktér
|
|
Maximális
rakodási hossz
|
1414
|
Belső
szélesség
|
1071
|
Kerékjáratok
közötti rakodóhely
|
1600
|
Belső
magasság
|
1955
|
Rakodási
magasság
|
700
|
Rakodási
térfogat (m3)
|
12,9
|
Oldalsó
ajtónyílás szélessége
|
1279
|
Oldalsó
ajtónyílás magassága
|
1937
|
Hátsó
ajtónyílás szélessége
|
1538
|
Hátsó
ajtónyílás magassága
|
1810
|
Térfogatok
(liter)
Üzemanyag tartály (liter)
|
75
|
Teljesítmény*
Motor
|
110 kW
|
125 kW
|
Legnagyobb
sebesség (km/h)
|
173
|
173
|
* A megadott adatok a gyártó által
becsült értékek
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!