Kanadában is új arculatot kap a Hyundai
A Hyundai Auto Canada bejelentette, hogy az ország
márkakereskedői hálózata új külső és belső színösszeállításával és modern felszereléseivel
illeszkedik a vállalat vadonatúj globális arculatához.
Az új kanadai épületdizájn a Hyundai Global Dealership Space
Identity (GDSI) programjának részeként valósul meg, amely a világ minden táján
bevezetésre kerül a jövőben. A program legjelentősebb és legfeltűnőbb eleme a
márkakereskedés épületének új színvilága. A jelenleg alkalmazott kék-fehér
külső színösszeállítást új, bronzalapú tetőstruktúra váltja fel, ám emellett a
kék szín a kereskedés belső területének betétszíneként továbbra is megmarad.
A belső térben modern, prémium bútorokat, berendezési
tárgyakat találhatunk, amelyeket új, digitális kioszkok, tabletek és
keréktárcsa standok egészítenek ki, ezzel is kiszolgálva az ügyfelek vásárlási
igényeit.
„Az autóipar tele van olyan márkákkal, amelyek elsődleges
színe a kék vagy piros, így itt az ideje, hogy a Hyundai kereskedések
kitűnjenek a versenytársaik közül ugyanúgy, ahogy a Hyundai modellek is az utakon”
– mondta Don Romano, a Hyundai Auto Canada elnök-vezérigazgatója. „Ahelyett,
hogy megtagadtuk volna a múltat és más irányba fordulunk, a kék szín továbbra
is stratégiailag meghatározó része lesz a kereskedések belső színvilágának ott,
ahol az ügyfeleink tartózkodnak. A GDSI program keretein belül célunk, hogy még
modernebb, prémium megjelenést adjunk márkakereskedéseinknek, amelyek ugyanúgy
megváltoztatják a kanadaiak hozzánk fűzött viszonyát, ahogyan a Folyékony
Szobrászat megtette ezt a termékeinkkel kapcsolatban.”
Romano elárulta, hogy az új megjelenés a vállalat hazai, dél-koreai
piacáról származik, de először azok a márkaképviseletek kapják meg ezt, amelyek
most készülnek, vagy épp felújítják. A meglévő kereskedők fokozatosan térnek
majd át az új kinézetre.
„A folyamat végén a világ minden Hyundai kereskedésében
ugyanazokat a dizájnelemeket találjuk majd” – mondja Ted Troughton, a Hyundai
Auto Canada nemzeti értékesítésért felelős munkatársa. „Persze, lesz némi
eltérés a helyi klímához és a kereskedés méreteihez alkalmazkodva, de
összességében még kifinomultabb létesítmények jönnek létre, amelyek méltóak
arra, hogy bemutathassuk a jelen és a jövő Hyundai modelljeit.”
A bronzra festett tető mellett a belső térbe fákat és
növényeket telepítenek azért,, hogy természetes környezeti elemek is kerüljenek
a bemutatótermekbe. A padló is erre játszik rá, amely összességében egy
természeti látképpé áll majd össze. Az új prémium modelleknek szánt „bemutatóterem
a bemutatóteremben” segíti a vállalat felsőkategóriás modelljeinek, így a
Genesis és az Equus modellek bemutatását.
A Hyundai Auto Canada jelenleg 211 márkakereskedése a
Hyundai teljes választékát kínálja, a kiskompakt modelltől a nagy prémium
limuzinokon, a kupékon át egészen a kompakt és középkategóriás terepjárókig.
Forrás: newswire.ca
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!