Terv szerint alakulnak a Hyundai eladásai Mexikóban
A Hyundai Motor mexikói szervezete szerint a márka népszerűségének
és a konkurensekétől eltérő marketingnek köszönhetően a tervek szerint alakul a
márka értékesítési eredménye Mexikóban.
A Hyundai Motor Mexico nyilvánosságra hozta, hogy az idén
májusban elindult kereskedőhálózatban augusztus végéig 4410 autót sikerült értékesíteni. Jelenleg
a dél-koreai autógyártó 14 kereskedővel rendelkezik az országban, amely az év
végéig 25-re emelkedik majd.
A Hyundai májusi indulása óta három modellt árusít az
országban: az i10 minit, az Elantra kompakt limuzint és az ix35
hobbiterepjárót. A vállalat azt is közölte, a legnagyobb érdeklődés az ix35
iránt mutatkozik.
„A 30-as, 40-es éveikben járó, viszonylag fiatal emberek
veszik leginkább autóinkat, mivel a Hyundai megkülönbözteti magát a Mexikóban
kapható más autógyártóktól” – mondta a Hyundai ügyvezetője.
A mexikói autópiacot jelenleg az olyan japán márkák uralják,
mint a Nissan vagy a Honda. Ám a Hyundai piaci stratégiájának részeként Mexikóban
is bevezette a „Tripla 5”
névre hallgató ötéves vevőszolgálati csomagját, amely jobb a japán gyártók
által kínált hároméves garanciánál. „Az ötéves ciklus az az időtartam, amíg az
átlagos mexikói megtartja autóját” – mondja az autógyártó.
A szervizcsomagban pedig olyan különleges szolgáltatások is
megtalálhatóak, mint a biztosítási rendszer, amely egy esetleges lopás esetén speciális
alkalmazás használatával azonnal értesíti a biztosítót és a márkakereskedést
is. a Hyundai ezen túlmenően természetesen itt is biztosítja az ötéves segélyszolgálatot
és az évenkénti egy ingyenes járműellenőrzést is.
Forrás: yonhapnews.co.kr
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!