Terv szerint alakulnak a Hyundai eladásai Mexikóban


A Hyundai Motor mexikói szervezete szerint a márka népszerűségének és a konkurensekétől eltérő marketingnek köszönhetően a tervek szerint alakul a márka értékesítési eredménye Mexikóban.

A Hyundai Motor Mexico nyilvánosságra hozta, hogy az idén májusban elindult kereskedőhálózatban augusztus végéig 4410 autót sikerült értékesíteni. Jelenleg a dél-koreai autógyártó 14 kereskedővel rendelkezik az országban, amely az év végéig 25-re emelkedik majd.   

A Hyundai májusi indulása óta három modellt árusít az országban: az i10 minit, az Elantra kompakt limuzint és az ix35 hobbiterepjárót. A vállalat azt is közölte, a legnagyobb érdeklődés az ix35 iránt mutatkozik.  


„A 30-as, 40-es éveikben járó, viszonylag fiatal emberek veszik leginkább autóinkat, mivel a Hyundai megkülönbözteti magát a Mexikóban kapható más autógyártóktól” – mondta a Hyundai ügyvezetője.

A mexikói autópiacot jelenleg az olyan japán márkák uralják, mint a Nissan vagy a Honda. Ám a Hyundai piaci stratégiájának részeként Mexikóban is bevezette a „Tripla 5” névre hallgató ötéves vevőszolgálati csomagját, amely jobb a japán gyártók által kínált hároméves garanciánál. „Az ötéves ciklus az az időtartam, amíg az átlagos mexikói megtartja autóját” – mondja az autógyártó.    


A szervizcsomagban pedig olyan különleges szolgáltatások is megtalálhatóak, mint a biztosítási rendszer, amely egy esetleges lopás esetén speciális alkalmazás használatával azonnal értesíti a biztosítót és a márkakereskedést is. a Hyundai ezen túlmenően természetesen itt is biztosítja az ötéves segélyszolgálatot és az évenkénti egy ingyenes járműellenőrzést is.  

Forrás: yonhapnews.co.kr

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését