Továbbra is népszerű a Hyundai Atos Indiában


Amikor az autógyártók  modelljeiket még Indiában is 3-5 év után lecserélik, a Hyundai Motor India továbbra is kitart első típusa, a Santro mellett.

A HMIL a közeli jövőben továbbra sem szándékozik megszüntetni a típus gyártását, amelyet már 1998 szeptembere óta készítenek. Az elmúlt 16 év során több mint 1,85 millió Santro hagyta el a futószalagokat, amelyeket a hazai piac mellett Atos Prime néven exportpiacokra, többek között hazánkba is szállítottak.  


„A Santroból még a mai napig is 2 400 – 2 500 darab kel el havonta Indiában” – mondja Rakesh Srivastava, a HMIL értékesítési és marketingvezetője. „Nem látjuk annak okát, miért szüntetnénk be a gyártását, különösen azért, mert a szegmens más, újabb modelljei nem érik el ezeket a számokat.”

A Santro Indiában a Maruti Alto K10 és a Wagon R mellett a Hyundai saját Eonja és a General Motors Spark modelljével verseng. A több mint 10 éve végrehajtott legutolsó nagyobb módosítástól eltekintve a Santro az elmúlt 15 év során többé-kevésbé megőrizte eredeti alakját.


„A Santrot főként India északi és nyugati területein, valamint a déli részeken keresik. Több versenytárs mutatott be később hasonló modellt, de nem voltak képesek elérni vagy felülmúlni a Santro értékesítési számait” – tette hozzá Srivastava. „Ez volt az első „magasított tetős” termék az indiai piacon, amely megjelenését a mai napig megőrizte. A Santro az exportpiacokon is jól teljesített, ám már régóta nem exportáljuk.”

A Santro kizárólag benzines motorral kapható, különböző felszereltségű változatai 301 ezer és 409 ezer rúpia (kb. 1,2 és 1,6 mFt) között kapható Indiában.


Forrás: mydigitalfc.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését