Hyundai hirdetések a világ híres pontjain
Piccadilly Circus, London |
A Hyundai Motor Company növekvő márkastátuszát a világ két leglátogatottabb turisztikai látványosságának helyén elhelyezett hatalmas, kivilágított reklámtáblával hirdeti magát. Ez a két hely a londoni Piccadilly Circus, illetve a Hong Kongban található Victoria kikötő.
A Hyundai csoport a Piccadilly Circus azon öt hirdetési felületének egyikét szerezte meg, amely London ugyanolyan nevezetessége, mint a New Yorkban található Times Square. A Sanyo hirdetése 1984. óta áll ott, és idén úgy döntött a japán cég vezetősége, hogy nem kívánják meghosszabbítani a reklámszerződést.
A jelenleg az autógyártók versenyében ötödik helyen álló és a világ leggyorsabb ütemben növekvő autógyártója 5 millió fontot fizet évente a hirdetési felületért.
Az augusztusi adatok szerint a Hyundai Angliában 34 százalékkal több gépkocsit értékesített, mint egy évvel korábban, így piaci részesedése már több, mint 3 százalék, amely nagyobb, mint a FIAT, Renault, Mini és Honda márkáké. A legnagyobb japán autógyártó, a Toyota piaci részesedése 1 százalékra csökkent.
A Hyundai a 2012-es londoni olimpiai játékok előtti időszakban hatalmas lehetőséget látott a márka népszerűsítésére ezen felület kibérlésével, hiszen számítások szerint 56 millió ember tekinti meg ezt az 1908. óta kivilágított híres hirdetési felületet évente.
Az új világítótestek már nem a régi neonfények lesznek, hanem annál 90 százalékkal energiatakarékosabb LED világítótestek, amelyek gazdaságosságuk mellett rugalmasan alakíthatóak is, így számos különböző tartalmat lehet megjeleníteni rajtuk.
Az új világítótestek már nem a régi neonfények lesznek, hanem annál 90 százalékkal energiatakarékosabb LED világítótestek, amelyek gazdaságosságuk mellett rugalmasan alakíthatóak is, így számos különböző tartalmat lehet megjeleníteni rajtuk.
A Piccadilly-n nem gyakran cserélődnek a hirdetők. A Coca-Cola például 1955. óta folyamatosan jelen van, legutóbb 17 éve szintén egy koreai vállalat, a Samsung lépett be a Panasonic helyett.
Hong Kongban egy 460 négyzetméteres Hyundai reklám került a Revenue Tower felhőkarcoló tetejére is, ahol évente 6,2 millió ember láthatja azt, főképpen éjszaka, amikor a „Symphony of Lights” névre keresztelt hang és fényjáték is feltűnik a hatalmas építménynél.
„Izgatottan várjuk, hogy bemutathassuk a Hyundai márkát a világ három nagyvárosában, három különböző kontinensen.” – mondta Seung-Tack Kim, a Hyundai Motor globális üzleti tervezéséért felelős helyettes elnöke. „A Piccadilly Circus, a Victoria Harbor és a Times Square valóban az események központjában található, akárcsak a Hyundai.”
Hong Kong |
Times Square, New York |
Forrás: telegraph.co.uk, worldwide.hyundai.com