A Hyundai vásárlói a leginkább márkahűek


A cégek folyamatosan küzdenek a márkahűségért. Ahogyan egy mostani felmérés kimutatta, a Hyundai-nál működik a leginkább a márkahűség. A Hyundai márka a megkérdezettek között a hetedik helyen szerepel, viszont az első az autómárkák között.

Ami viszont elgondolkodtató, hogy csupán két másik autómárka jutott be az első százba!

Az amerikai Brand Keys kutatói által elvégzett kutatásban az emberek vásárlási szokásaikat mérték le és ez alapján állították sorrendbe a vizsgált 528 különböző márkát, melyek között légitársaságok, benzinkutak, sörgyárak is voltak.

Ez a második év, hogy az ilyen felmérés eredményeként a Hyundai a legjobb tíz közé jutott, messze lekörözve az 59. helyre csúszott Toyotát, vagy a 86. helyen tanyázó Fordot.

Habár a felmérés az amerikaiakra korlátozódott, a Hyundai népszerűsége mindenhol, így Kanadában is egyértelmű: a kanadai Winnipegben nemrég átadták a kétszázadik márkakereskedést. Terveik szerint a Hyundai lesz Kanada legnagyobb személyautó márkája.

Amennyiben ez így folytatódik, nemsokára leköröznek olyan nagy márkákat, mint az Apple, az Amazon, Facebook – és akár más üzletágakban is világuralomra törhetnek.


Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei