Hyundai i40-et vásárolt az „autófaló” angol nyugdíjas


Nemrég a magyar lapok is beszámoltak arról az idős angol úrról, akinek az elmúlt 50 év során 49 autója volt. Neki annyi autós emléke van, hogy azzal akár egy autós múzeumot is meg lehet tölteni.  

Az urat Royston Smith-nek hívják, 75 éves, és az elmúlt 50 évben átlagosan minden évben vásárolt újabb és újabb gépkocsikat.

Most egy újabb autóval, egy vadonatúj Hyundai i40-essel gazdagodott Smith úr, melyet a Benfield Hyundai kereskedéstől vásárolt.

Mr. Smith első autója egy sárga Mini Cooper volt, melyet használtan vásárolt 320 fontért. A nyugdíjas mérnök az évek során 20 Hyundai-t, 6 Ford Cortinát, ugyanennyi Minit és néhány Skodát „fogyasztott el”. A kedvencei közé tartozott egy kék Daewoo Espero, melyet egy helyi újság versenyén nyert és egy évig ingyen használhatott. Az autós repertoárban volt még egy sárga Datsun kupé és egy narancssárga Triuph is, amely utóbbit vette először újonnan.   

A legutóbbi autója, egy Citroen C4 Exclusive csupán NYOLC hetet szolgált nála, mielőtt meglátta volna az új Hyundai-t és meg kellett szereznie. 19.000 fontot fizetett, hogy bevegyék a Citroenjét, és ezzel 8.000 fontot vesztett, de nem érdekli.

„Csupán 6 ezer mérföldet vezetek évente, de imádok vezetni, ez az életem!” – mondta Smith. „Nem tudom, honnan ez a szenvedély. 3 hónap alatt tanultam meg vezetni még a seregben és elsőre átmentem a vizsgán. Amikor otthagytam a sereget, először vettem egy robogót, majd ezt követte egy kisbusz, majd egy autó.”

Mr. Smith nejét, akivel 51 éve házasok, nem zavarja férje autós szenvedélye.

„Amíg én boldog vagyok, ő is az velem.” – mondja. „Mindig velem volt minden egyes autóval, ám ez az új a kedvence.”

A férfi elmondta, imádja az új technológiákat az autókban, de a klasszikus értékeket is kedveli. A kedvenc autói között van egy 1936-os Standard 10-es.

Amikor az új szerzeményre terelődik a szó, azt mondja, mindent imád rajta.

„Csak két hónapig volt nálam a Citroen.” – mondja. „ Bementem a bemutatóterembe valamiért és megjegyezték, hogy itt az új i40-es. Hát megvettem.”

A Benfield Hyundai igazgatója, Jim Campbell hozzátette: „Mr. Smith a legjobb vevőink egyike és boldogok vagyunk, hogy kielégíthetjük autó szenvedélyét az autócserék során.„

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei