Hyundai reklám lett a Volkswagen főnök látogatásából
A szeptemberben megrendezett Frankfurti Autókiállítás nemcsak az érdeklődők számára nagy esemény, de remek alkalmat ad arra, hogy a versenytársak is meglessék, mely márka épp hol tart a fejlesztések terén.
Néhány hete már beszámoltam arról, hogy még a nagy európai autómárkák is félnek az egyre erősödő dél-koreai konkurenciától. Ennek alátámasztására szolgált a Volkswagen elnökének, Martin Winterkonrnnak a Hyundai-nál tett látogatásáról készült videofelvétel is.
A felvételen jól kivehető, amint a VW elnöke beül a vadonatúj i30 volánja mögé és amint a kormány magasságát állítja, ingerültté válik: „ Bischoff, ez itt nem zörög” – mondja a Golf konstruktőrének, Klaus Bischoffnak, aki mellette ül, majd így folytatja: „A BMW-nek nem sikerült, nekünk sem sikerült.”
(A teljes videóban az is elhangzik még: „Nekik hogyan sikerülhetett?” Erre a konstruktőr válasza: „Megtaláltuk a megoldást, ám ez túl drága lett volna.”)
A Ruf Lanz ügynökség meglátta a fantáziát az elhangzottakban és készített belőle egy TV reklámot. Egyelőre csupán Svájcban látható a spot, a szlogen szerint: "Még a legnagyobb versenytársaink is le vannak nyűgözve!".
A reklám itt megtekinthető.
(U.i.: Csak halkan jegyzem meg, hogy attól, hogy a világpreimeren nem nyikorog a kiállított autó, attól még egyáltalán nem biztos, hogy a sorozatgyártású modelleknél nem lesz tapasztalható a jelenség...)
(U.i.: Csak halkan jegyzem meg, hogy attól, hogy a világpreimeren nem nyikorog a kiállított autó, attól még egyáltalán nem biztos, hogy a sorozatgyártású modelleknél nem lesz tapasztalható a jelenség...)
Forrás: leadersnet.at