A Hyundai-nak kifizetődik a szponzoráció


Köztudott, hogy a Hyundai már hosszú ideje támogatja a labdarúgó bajnokságokat. Egy most nyilvánosságra hozott közvélemény-kutatás szerint a megkérdezett németek 92 százaléka ismeri a koreai márkát. A legtöbbekben pozitív emlékeket hagyott a VB szponzor.

Amíg a Németországban megrendezett női labdarúgó világbajnoság német szemmel nem alakult valami jól, addig a Hyundai eredménye mindenképpen pozitív. A koreai autógyártó magas ismertségi és szimpátia mutatókat tudott felmutatni a VB után. A Sport + Markt AG által a VB után készített közvélemény-kutatás szerint a megkérdezettek 92 százaléka ismeri a márkát, 60 százalékuknak pedig konkrét emléke is van a márkával kapcsolatban, 38 százalékuk pedig szimpatikusnak találják a koreai autógyártót. Sőt, 22 százalékuk a következő autóvásárláskor fontolóra veszi a Hyundai márkát is.  

Ez elég alapot jelent a koreaiaknak arra, hogy a hosszútávú szponzori szerződéseiket meghosszabbítsák. „Mivel a FIFA fő támogatója, a Hyundai Németországban még több szimpátiát kapott és mint a labdarúgás partnere, nagyon komolyan is veszi ezt.” – mondta Werner H. Frey, a Hyundai Deutschland ügyvezetője. A Hyundai a 2014-es, 2018-as és a 2022-es FIFA férfi világbajnokságok partnere is.   

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei