A piaci részesedés csökkenése ellenére nő a Hyundai eladása Amerikában
A legfrissebb adatok szerint a Hyundai és a Kia értékesítési
eredményei novemberben a tavalyihoz képest 9 százalékkal emelkedtek.
Az összesített novemberi eredmény októberhez képest két százalékpontot
emelkedett, vagyis látszólag nem ingatta meg a vásárlói érdeklődést a hamis fogyasztási
eredmények körül kialakult botrány. Ám eközben a Hyundai és a Kia amerikai
piaci részesedése enyhén visszaesett köszönhetően annak, hogy a Hyundai fő
riválisai kétszámjegyű növekedést produkáltak ugyanazon időszak alatt.
A Hyundai 53487 autót adott el novemberben az Egyesült
Államokban, amely a legnagyobb mennyiség azóta, amióta a márka az amerikai
piacra lépett. Az amerikai piac kulcsfontosságú Elantra modellje, valamint az
új Santa Fe értékesítési eredményei nőttek leginkább az előző hónaphoz
viszonyítva.
A Kia 41055 autót adott el ugyanezen időszak alatt az
USÁ-ban, amely 10,9 százalékos emelkedésnek felel meg. A Kia szabadidő-autói, a
Sorento és a Sportage a legnépszerűbbek, azonban lényegesen kevesebb Soul
fogyott, mivel ezen modell fogyasztását is jelentősen érintette a botrány.
Az amerikai piacon versengő 20 autómárka átlagos eladásai 15
százalékot emelkedtek, a Honda, Toyota, Nissan és más japán márkák 10 és 30 százalék
közötti többletet, míg a Volkswagen 31, a BMW 39 százalékkal több autót adott el.
A konkurencia ilyen nagy mértékű növekedése hatására a
Hyundai és Kia márkák piaci részesedése az idei legalacsonyabb szintre, 8,3
százalékra csökkent.
Forrás: english.chosun.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!