A piaci részesedés csökkenése ellenére nő a Hyundai eladása Amerikában



A legfrissebb adatok szerint a Hyundai és a Kia értékesítési eredményei novemberben a tavalyihoz képest 9 százalékkal emelkedtek.

Az összesített novemberi eredmény októberhez képest két százalékpontot emelkedett, vagyis látszólag nem ingatta meg a vásárlói érdeklődést a hamis fogyasztási eredmények körül kialakult botrány. Ám eközben a Hyundai és a Kia amerikai piaci részesedése enyhén visszaesett köszönhetően annak, hogy a Hyundai fő riválisai kétszámjegyű növekedést produkáltak ugyanazon időszak alatt.  

A Hyundai 53487 autót adott el novemberben az Egyesült Államokban, amely a legnagyobb mennyiség azóta, amióta a márka az amerikai piacra lépett. Az amerikai piac kulcsfontosságú Elantra modellje, valamint az új Santa Fe értékesítési eredményei nőttek leginkább az előző hónaphoz viszonyítva.

A Kia 41055 autót adott el ugyanezen időszak alatt az USÁ-ban, amely 10,9 százalékos emelkedésnek felel meg. A Kia szabadidő-autói, a Sorento és a Sportage a legnépszerűbbek, azonban lényegesen kevesebb Soul fogyott, mivel ezen modell fogyasztását is jelentősen érintette a botrány.

Az amerikai piacon versengő 20 autómárka átlagos eladásai 15 százalékot emelkedtek, a Honda, Toyota, Nissan és más japán márkák 10 és 30 százalék közötti többletet, míg a Volkswagen 31, a BMW 39 százalékkal több autót adott el.   

A konkurencia ilyen nagy mértékű növekedése hatására a Hyundai és Kia márkák piaci részesedése az idei legalacsonyabb szintre, 8,3 százalékra csökkent.

Forrás: english.chosun.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését