Minőségre törekszik a Hyundai Motor India is
A Hyundai Motor India bejelentette új „Minőség a Mennyiség
előtt” stratégiáját, amely összhangban áll a vállalat globális stratégiai
irányzatával.
A dél-koreai autógyártó az elmúlt időszakban változatos,
igen jól felszerelt autókínálatával ás értékarányos árazásával ért el hatalmas
eredményt Indiai autópiacán, ahol a kereslet meghaladja a kínálatot. A Hyundai
is termelési kapacitásai feletti igénnyel néz szembe, ám a konkurencia
erősödésével mégis úgy határozott, lassítja termelését.
R. Sethuraman, a Hyundai Motor India pénzügyi és vállaalati
ügyekért felelős vezetője mégis diplomatikusan csak annyit árult el: „Jelenleg
nincsenek még konkrét tervek. Az egyensúlyt globálisan kell meghatározni.”
A vállalat éves termelésének lassítása mögött minden
bizonnyal az áll, hogy nem szeretnék, ha az általuk összeszerelt gépkocsik
hibásan kerüljenek ki a gyárból, mivel a termelés gyorsulásával kevesebb idő
jut a minőségi ellenőrzések elvégzésére. A döntés azonban megdöbbentett néhány
indiai és dél-koreai Hyundai vezetőt, ugyanis a dél-koreai anyavállalat állítólag
éppen a termelés felgyorsítására utasította nemzetközi szervezeteit a hatalmas
kereslet és korlátozott termelési kapacitások miatt.
Nyilvánvalóan a Hyundai hatalmas hazárdjátékba kezd a
minőség előtérbe helyezésével egy olyan piacon, mint India, ahol nehezen
megszerzett piaci részesedését próbálja megtartani. A HMIL a második legnagyobb
személyautó-gyártó a Maruti/Suzuki mögött, viszont a harmadik helyen álló Tata
Motors szorosan a nyomában jár. A Tata Motors máris úgy tekinti, megszerezte a
második helyet a Hyundaitól és a koreai gyártó jelenlegi stratégiája értelmében
ez akár meg is valósulhat.
Forrás: cartrade.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!