Felejthetetlen élmények a Times Square új Hyundai hirdetőtábláján



A Hyundai Motor Company a new yorki Times Square-en elhelyezett táblájának új promóciós kampányával ismét innovatív és értékes élményeket szerez mindenki számára.  

A „Live Image Show”, azaz Élőkép Show névre keresztelt program részeként a Hyundai kamerákat csatlakoztatott a Times Square-en elhelyezett hirdetőtáblához, amely képeket rögzít az emberekről, és amelyeket aztán élőben továbbit a kijelzőre. A kijelzőn megjelenített kép úgy mutatja az embereket, mintha azok együtt utaznának egy autóban New York rajzolt utcáin. Ellentétben a korábbi széles látószögű felvételekkel, amelyek véletlenszerű képeket rögzítettek, itt a Hyundai kamerái egy csoportban lévőkről készítenek felvételt. .  

„A Times Square a világ egyik leghíresebb turisztikai látványossága, ahol az emberek, köztük a vásárlóink felejthetetlen pillanatokat élhetnek át.” – mondta Won-hong Cho, a Hyundai Motor marketingrészlegének vezetője Szöulban. „Egy különleges pillanatot szerettünk volna szerezni ügyfeleinknek ebben a különleges környezetben- ha úgy tetszik, egy briliáns pillanatot.”


 A „Live Image Show” immár a Hyundai második projektje az interaktív kijelzőn, amellyel a márka új szemléletét mutatja be, briliáns pillanatokat szerezve ügyfeleinek. A Hyundai tavaly indította el a New Yorkban felállított óriáskijelzőjét egy különleges Hyundai versennyel, amelynek keretein belül a résztvevők csatlakoztathatták okostelefonjaikat és élőben versenyezhettek egymással. A projekt a Hyundai „Modern Premium” márkafilozófiáját volt hivatott bemutatni, amely innovatív és értékes élményeket kínál az ügyfelek részére.     

Idén áprilisban a Hyundai elindította „Live Brilliant” márkakampányát, amelynek célja a márka „Modern Premium” irányultságát közvetíteni az ügyfelek mindennapi életén keresztül. A Hyundai a jövőben is interaktív programokat szándékozik kínálni az óriáskijelzőn, többek között személyre szabott rövidfilmek bemutatásával.    


A New Yorkban található Times Square egy globális tájékozódási pontnak számít, amely az egyik legforgalmasabb kereskedelmi csomópontja, ahol naponta több, mint 1,5 millió, éves szinten pedig mintegy 550 millió ember halad keresztül. A Hyundai 2009. októbere óta rendelkezik itt hirdetési felülettel, amely a világ egyik leglátogatottabb hirdetési felületének tekinthető.


Forrás: hyundaimotorgroup.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését