Felejthetetlen élmények a Times Square új Hyundai hirdetőtábláján
A Hyundai Motor Company a new yorki Times Square-en elhelyezett
táblájának új promóciós kampányával ismét innovatív és értékes élményeket
szerez mindenki számára.
A „Live Image Show”, azaz Élőkép Show névre keresztelt program
részeként a Hyundai kamerákat csatlakoztatott a Times Square-en elhelyezett
hirdetőtáblához, amely képeket rögzít az emberekről, és amelyeket aztán élőben
továbbit a kijelzőre. A kijelzőn megjelenített kép úgy mutatja az embereket,
mintha azok együtt utaznának egy autóban New York rajzolt utcáin. Ellentétben a
korábbi széles látószögű felvételekkel, amelyek véletlenszerű képeket
rögzítettek, itt a Hyundai kamerái egy csoportban lévőkről készítenek
felvételt. .
„A Times Square a világ egyik leghíresebb turisztikai
látványossága, ahol az emberek, köztük a vásárlóink felejthetetlen pillanatokat
élhetnek át.” – mondta Won-hong Cho, a Hyundai Motor marketingrészlegének
vezetője Szöulban. „Egy különleges pillanatot szerettünk volna szerezni
ügyfeleinknek ebben a különleges környezetben- ha úgy tetszik, egy briliáns pillanatot.”
A „Live Image Show” immár a
Hyundai második projektje az interaktív kijelzőn, amellyel a márka új
szemléletét mutatja be, briliáns pillanatokat szerezve ügyfeleinek. A Hyundai
tavaly indította el a New Yorkban felállított óriáskijelzőjét egy különleges
Hyundai versennyel, amelynek keretein belül a résztvevők csatlakoztathatták
okostelefonjaikat és élőben versenyezhettek egymással. A projekt a Hyundai „Modern
Premium” márkafilozófiáját volt hivatott bemutatni, amely innovatív és értékes
élményeket kínál az ügyfelek részére.
Idén áprilisban a Hyundai elindította „Live Brilliant” márkakampányát,
amelynek célja a márka „Modern Premium” irányultságát közvetíteni az ügyfelek
mindennapi életén keresztül. A Hyundai a jövőben is interaktív programokat szándékozik
kínálni az óriáskijelzőn, többek között személyre szabott rövidfilmek
bemutatásával.
A New Yorkban található Times Square egy globális tájékozódási
pontnak számít, amely az egyik legforgalmasabb kereskedelmi csomópontja, ahol
naponta több, mint 1,5 millió, éves szinten pedig mintegy 550 millió ember
halad keresztül. A Hyundai 2009. októbere óta rendelkezik itt hirdetési
felülettel, amely a világ egyik leglátogatottabb hirdetési felületének
tekinthető.
Forrás: hyundaimotorgroup.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!