Dél-Afrikában megkezdték a Hyundai H100 gyártását


A Hyundai Automotive SA összeszerelő-üzemében az eddigi HD teherautók mellett elindult a H100 modell gyártása is.

A dél-afrikai Benoni városában működő üzemben a Hyundai helyi képviselete megkezdte a hazai piacon értékesítésre kerülő H100 Bakkie platós teherautó gyártását. Az autógyárat 2014. őszén alapították, ahol eddig csak a Hyundai nagyobb HD teherautói készültek. A nagyobb modellekhez hasonlóan a H100 Bakkie is a Dél-Koreából érkező, előre összeszerelt modulokból kerül összeépítésre.  


„A H100 gyártósorunk felállítása a Hyundai dél-afrikai Haszonjármű Divíziójának mintegy 110 millió befektetésével valósulhatott meg” – mondta Wade Griffin, a Hyundai Automotive SA haszonjármű-részlegének vezetője. „A helyi összeépítésből eredő előnyök mellett a legfontosabb eredmény a munkahelyek teremtése, valamint ezzel kifejeztük a Hyundai elkötelezettségét a helyi autópiac irányában.”

A cég vezetői többek között azért döntöttek az 1,3 tonnás H100, vagy ahogyan a dél-afrikaiak nevezik, Bakkie gyártása mellett, mert ez a modell a Hyundai egyik legsikeresebb terméke az országban. A H100 a legnehezebb útviszonyok között is világszerte bizonyította tartósságát, így ezt a modellt tartják az egyik legkeményebb haszonjárműnek, amit ma az afrikai piacon kapni lehet.  


„A Hyundai Automotive SA 2000-es megalapítása óta közel hatvanezer H100 Bakkie modellt sikerült értékesítenünk, amely Dél-Afrikai számos kis- és nagyvállalata számára vált hasznos munkaerővé, de bizonyított megbízhatóságával kis családi vállalkozások számára is tökéletes partner.”

Griffin szerint senkinek sem kell aggódnia a helyileg összeszerelt Bakkiek miatt: egy minőségbiztosítási mérnök folyamatosan ellenőrzi az összeszerelő üzemet, amely mellett a Hyundai Motor februárban egy öt mérnökből álló csapatot is küldött Dél-Afrikába azért, hogy átnézzék a minőségbiztosítás folyamatát, valamint azért, hogy betanítsák és kiképezzék a gyár dolgozóit.  


A Dél-Afrikában készülő H100 Bakkie hátsó tengelyét egy 2,6 literes szívódízelmotor mozgatja. Az Euro2-es környezetvédelmi normák szerint épített négyhengeres dízel 79 lóerős, maximális nyomatéka 167 Nm, amelyhez ötfokozatú manuális váltó kapcsolódik. A sajtóanyagok szerint a kényelmet pohártartók, tárolórekeszek és előrehajtható középső ülés fokozzák, míg a légkondicionáló berendezés extraként kérhető.
  
A gyárban a termelés felfuttatása után a tervek szerint havonta mintegy 360 új H100 gördülhet le a futószalagokról. A H100 alkotóelemei, mint a motor, a kabin, az ülések, a gumik és a különböző futóműelemek és vázak konténerekben érkeznek Dél-Afrikába.


Forrás: iafrica.com3d-car-shows.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei