Kiválóan teljesített a Hyundai a J.D. Power idei tanulmányában


A J.D Power 2015-ös Kezdeti Minőségi Felmérésében (Initial Quality StudySM – IQS) a második nem prémium, összességében pedig a negyedik helyet szerezte meg.

A J.D. Power idei felmérésében nemcsak a márkát tűntették ki annak minősége miatt, de a kisméretű terepjárók kategóriájában 2015-ös Hyundai Tucson modellt is kiemelték annak legjobb kezdeti minősége miatt, a 2015-ös Hyundai Accent pedig immár második éve kapja meg ezt a kitüntető címet.  

„A Hyundai elkötelezett abban az irányban, hogy a vásárlóknak kivételesen minőségi autókat szállítson” – mondta Frank Ferrara, a Hyundai Motor America Vevőelégedettségei alelnöke. „Nemcsak meglévő modelljeink minőségének fejlesztését vesszük komolyan, de új modelljeink is a legmagasabb minőségi szintet képviselik. Nagyon fontos, hogy vásárlóink boldogok legyenek autóikkal és ez a minőséggel kezdődik, valamint azzal, hogy megtanítjuk arra őket, hogyan használják az autóik felszereléseit. Az ilyen eredmények pedig megmutatják, mennyire sikerült minden tekintetben kapcsolatot teremtenünk vevőinkkel.”  


Az immár 29 éve elvégzett felmérés az iparág mércéjeként szolgál és az új autók első 90 napos használatának minőségét méri. A tanulmány szerint a Tucson és az Accent tulajoknál fordult elő a legkevesebb probléma, mint más kisebb terepjáró- vagy kisautótípusok esetén.   

„A kisebb terepjárók és kisautók manapság a legnépszerűbb kategória az utakon és majdnem az összes autómárkának van valamilyen terméke ezekben a kategóriákban, így a vásárlóknak sok választási lehetőségük van” – mondja Mircea Gradu, a Hyundai Motor America műszaki és minőségellenőrzési osztályának vezetője. „Sajáát kategóriáján belül mind az Accent és a Tucson kiemelkedett kiváló minőségével, amely nyugalmat ad az autótulajdonosoknak egy vásárlás során.”


A Tucson és az Accent mellett a Hyundai két másik modellje is jól szerepelt a felmérésben, hiszen az Elantra és a Santa Fe is második helyen végeztek kategóriájukban. A Hyundai vásárlóknál átlagosan 95 hiba jutott 100 autóra, amely 17-tel kevesebb, mint az iparági átlag. A Hyundai idén már negyedik éve szerepel a négy legjobb márka között.   

A 2015-ös IQS több mint 84 ezer olyan autóvásárló és lízingbevevő véleménye alapján állt össze, akik 90 nap után mondták el véleményüket az általuk használt 2015-ös modellévű járműveikről. A felmérés egy 233 kérdésből álló kérdőív kitöltésével történt, amelyet úgy alakítottak ki, hogy az információval szolgáljon az autógyártók számára az általuk gyártott autók problémáinak feltárásához és ennek alapján a későbbiekben fejleszteni tudják termékeiket.    

Forrás: globalpr.hyundai.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését