Százezren a Hyundai digitális kereskedésében
Csupán hat hónappal megnyitása után idén május közepéig már
több mint százezer érdeklődő látogatott a „Rockar Hyundai” digitális
márkakereskedésébe, amely a londoni Kent’s Buewater bevásárlóközpontban hoztak
létre.
A Rockar Hyundai kereskedésbe egyetlen szombaton jóval
többen látogatnak el, mint egy átlagos márkaképviselethez egy egész év alatt. Emellett
a www.rockar.com honlapra 78 ezernél is
többen kattintottak annak 2014 novemberi megnyitása óta.
Az Egyesült Királyság autópiaca 2,47 millió eladott új
gépkocsival tízéves csúcsra jutott. Ez a Rockar Hyundai különleges
adottságaival kombinálva sikerre vitte a koncepciót. A Rockar Hyundai ugyanis
teljesen új kapcsolatot teremt az emberekkel és az autóvásárlással. Szokatlan módon
a vásárló akár az ügylet teljes egészét online módon is, de a Rockar
kereskedésben is elintézheti. A Rockar egy olyan valódi vásárlóközpontú élményt
nyújt az ügyfelek számára, ahol egyetlen gombnyomással szabadon kereshetnek,
tesztvezetést foglalhatnak, értékesíthetik régebbi autójukat és
megvásárolhatják új Hyundai modelljüket. A Rockar árpolitikája mindig átlátható
és versenyképes, amely vonzó azon vásárlók számára, akik nem akarnak alkudozni
a legjobb árért és az egész vásárlási folyamatot akár öt perc alatt
befejezhetik.
Azon ügyfelek számára, akiknek szükségük van tanácsadásra a
vásárlás előtt, a Rockar Hyundai „angyali” csapata segít. Ők ugyanis nem
jutalékért dolgozó értékesítők, hanem termékszakértők, akik tanácsot adnak és
segédkezet nyújtanak – amennyiben a vásárlónak szüksége van erre.
„Nagyon örülünk annak, hogy a Rocakr Hyundai ilyen sikeres
rajtot vett” – mondta Tony Whitehorn, a Hyundai Motor UK elnök-vezérigazgatója.
„Ez az innovatív kereskedés felveszi a versenyt a meglévő hagyományos autóipari
beállítottsággal, mert oda viszi a terméket, ahol a vásárló van. Ezzel együtt
növeli a márkára irányuló figyelmet és felhívja a figyelmet azok számára is,
akik nem azért látogattak el a Bluewater áruházba, hogy autót vegyenek.”
„A Rockar azt a prekoncepciót cáfolja meg, hogy milyennek
kell lennie egy autóeladásnak s egy autóvásárlásnak” – mondja Simon Dixon, a
Rockar alapítója és igazgatója. „Az átlagos autóvásárló életkora 57 év, ám az
átlagos Rockar vásárló csak 37 éves. Ami szintén érdekes, hogy a Bluewater
bevásárlóközpont vásárlóinak átlagosan 60 százaléka, míg a látogatók 54
százaléka nő – ami a Rockar kulcsfontosságú tényezője. A márkaváltási arány is lenyűgöző,
hiszen a vásárlóink 95 százalékának nem volt még Hyundai autója. Ha a Rockar
eddigi sikerét nézzük, tisztán látszik, hogy az autóvásárlás történelmi
megközelítésének megváltoztatása jövőbemutató.”
Az autóvásárlás új megközelítésének sikeressége az üzlet egészére
kiterjed, többek között a tesztvezetésre is. A Rockara „YouDrive”
szolgáltatásának köszönhetően az ügyfél kényelmesen, egy gombnyomással
foglalhat időpontot a 25 tesztautó valamelyikére. A legnagyobb kényelem és
elérhetőség érdekében a Bluewater parkolójában egy elkülönített részen helyezkedik
el a Rockar „YouDrive” tesztflottája, ahol az ügyfelek akár maguk is
megejthetik a tesztutat. A tesztvezetők harmada azután vásárolt is a Rockar Hyundai
márkakereskedésében.
Forrás: hyundaipressoffice.co.uk
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!