Nőtt a Hyundai nagylimuzinjai iránti kereslet


A hazai autópiac gyengélkedése és az importmárkák előretörése ellenére immár második hónapja egyre többen választják Dél-Koreában a Hyundai Grandeur és Genesis modelljeit.

A Hyundai bejelentette, hogy májusban a tavalyinál 6 százalékkal több, 6 609 Grandeur került értékesítésre és 3,7 százalékkal több, 2 830 Genesis kelt el Dél-Koreában. A Hyundai ugyan 8,2 százalékkal kevesebb autót adott el hazai piacán, miután az Accentből 48,4, míg a Sonatából 30,6 százalékkal kevesebbet sikerült értékesíteni.


Ennek ellensúlyozásaként viszont az új Tucsonból a modellváltás miatt 95 százalékkal többet vásároltak, de a limuzinok közül csak a Grandeurnak és a Genesisnek sikerült előrelépést elérnie. A két modell áprilisban is 6,7, illetve 13,5 százalékkal jobban teljesített, mint előző évben.    


„Ahogyan a Genesis és a Grandeur minőségét az Egyesült Államokban és más piacokon is elismerték, úgy növekszik népszerűségük a hazai fogyasztók körében is” – mondta el a Hyundai szóvivője.   


Az elmúlt év végi Észak-amerikai Év Autója választás egyik döntőseként a Genesisből 6 656 darabot adtak el az idei év első negyedévében, amely 251 százalékos növekedést jelent. A limuzinok közötti versengés legújabb állomásaként a Hyundai még az idén bemutatja a vadonatúj Equus modellt is.

Forrás: english.chosun.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei