Nőtt a Hyundai nagylimuzinjai iránti kereslet
A hazai autópiac gyengélkedése és az importmárkák
előretörése ellenére immár második hónapja egyre többen választják Dél-Koreában
a Hyundai Grandeur és Genesis modelljeit.
A Hyundai bejelentette, hogy májusban a tavalyinál 6
százalékkal több, 6 609 Grandeur került értékesítésre és 3,7 százalékkal
több, 2 830 Genesis kelt el Dél-Koreában. A Hyundai ugyan 8,2 százalékkal
kevesebb autót adott el hazai piacán, miután az Accentből 48,4, míg a Sonatából
30,6 százalékkal kevesebbet sikerült értékesíteni.
Ennek ellensúlyozásaként viszont az új Tucsonból a
modellváltás miatt 95 százalékkal többet vásároltak, de a limuzinok közül csak
a Grandeurnak és a Genesisnek sikerült előrelépést elérnie. A két modell
áprilisban is 6,7, illetve 13,5 százalékkal jobban teljesített, mint előző
évben.
„Ahogyan a Genesis és a Grandeur minőségét az Egyesült
Államokban és más piacokon is elismerték, úgy növekszik népszerűségük a hazai
fogyasztók körében is” – mondta el a Hyundai szóvivője.
Az elmúlt év végi Észak-amerikai Év Autója választás egyik döntőseként
a Genesisből 6 656 darabot adtak el az idei év első negyedévében, amely
251 százalékos növekedést jelent. A limuzinok közötti versengés legújabb
állomásaként a Hyundai még az idén bemutatja a vadonatúj Equus modellt is.
Forrás: english.chosun.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!