Már a BMW is tart a Hyundaitól


A BMW egyik vezetője szerint hiába a Jaguar, a Volvo feltámadása, a Hyundai hosszú távon komoly versenytársává válhat a bajor prémiumgyártónak.

A BMW csoport Ázsiai, Óceániai és Dél-Afrikai régiójának vezetője, Hendrik von Kueheim egy ausztrál lapnak nyilatkozva elmondta, nem kifejezetten aggódnak a Jaguar és más autógyártók azon törekvései miatt, amelyek szerint hamarosan fel kívánják venni a versenyt a német prémiumgyártókkal, köztük a BMW-vel.

„Végül is ők is csak vízzel főznek és függetlenül attól, milyen jó PR munkát végeznek, ha a negyedéves értékesítési és profiteredményekről van szó, akkor az előző három havi eredményük hangoztatása köszönőviszonyban sincs a valós teljesítményükkel” – mondja Kueheim. „Úgy hiszem, ha visszatekintünk, akkor az elmúlt 10 évben a BMW volt az a vállalat, amely igazán nagy teljesítményt hozott a luxusautók szegmensében.”


A koreai piaccal is megbízott Kueheim emellett azt is bevallotta, hogy a japán márkáknál is jobban oda kell figyelniük a gyorsan növekvő Hyundai csoport eredményeire. „Azt hiszem a Hyundai csoport hihetetlenül agresszíven tör előre, hihetetlenül halad előre. Itt egy nagy változás van, ahol néhány koreai termék a japán termékek helyébe lép és az is tisztán látszik, hogy végül a BMW-vel fog versenyre kelni” – mondja Kueheim.

A Hyundai a Genesis modellpalettájával az elmúlt időszakban belekóstolt a luxusautók világába. A koreai luxusautó vadonatúj generációja tavaly indult világhódító útjára, amelynek során a Genesis limuzin Korea és Amerika után már Európában és Ausztráliában is elérhető.  


A Jaguar bemutatta a BMW 3-as riválisának tekinthető XE modellt, az Alfa Romeo pedig az év közepén hozza ki saját hátsókerék-meghajtású limuzinját, amely nyolc új érkező modelljével a márka feltámadását indíthatja el. A Volvo az új XC90-nel, a Tesla pedig a Model S-szel tör a luxusautók kategóriája felé.

Kueheim viszont rámutatott, hogy az idők során jöttek-mentek a konkurensek, akik mind a német prémiummárkákat akarták letaszítani a trónról. „Nézzék meg az olaszokat és a franciákat, akik a 60-as, 70-es és 80-as években meghatározóak voltak, most pedig hol vannak? A skandináv márkák gyakorlatilag eltűntek. Emlékszem, amikor kezdtem, Észak-Amerikában a Volvo volt a legnagyobb, nem pedig a Mercedes vagy a Lexus. Hol vannak ők most?”

Forrás: motoring.com.au

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését