A BRIM országokban is jól teljesít a Hyundai
A dél-koreai Hyundai Motor bejelentette, hogy az első félév
eladási adatai alapján Brazíliában, Oroszországban, Indiában és Mexikóban (BRIM)
a vállalat autóinak átlagos piaci részesedése 10 százalék fölé került.
A Hyundai Motor összesen 415 006 autót értékesített a
BRIM országaiban, vagyis Brazíliában, Oroszországban, Indiában és Mexikóban az
idei év első félévében, amely 1,8 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbi
eredményeket. Eközben ezen országok összesített eladási adatai 12,5 százalékos
csökkenést mutattak ugyanebben a hat hónapos időszakban.
A Hyundai márka piaci részesedése a stabil első féléves
értékesítési eredményeinek köszönhetően június végére 10,3 százalékra nőtt,
amely 1,5 százalékkal több, mint egy évvel korábban.
Brazíliában a Hyundai összesen 100 497 új autót
értékesített, amely ugyan 7,9 százalékkal kevesebb a tavalyinál, az autópiac
zsugorodása miatt viszont piaci részesedése ugyanakkor 6,9-ről 7,9 százalékra
emelkedett. Ugyanezen okból a 79 444 darabos orosz eladások 11,3
százalékos csökkenése a piaci részesedés 2,9 százalékkal 10,2 százalékra
emelkedett.
Indiában viszont 8 százalékos többlettel 223 961 autót
sikerült eladni az idei év első felében, aminek hatására piaci részesedésük
16,23 százalékra nőhetett. Mexikóban 11 104 Hyundai modell került ki a
szalonokból, ami 1,8 százalékos piaci részesedésnek felel meg, de mivel a márka
tavaly májusban lépett be a mexikói autópiacra, így itt nincs értelme viszonyítani.
A piaci elemzők szerint a fejlődő piacok erős eladási adatai
idén kihatnak majd a Hyundai teljes exportteljesítményére is. az idei év első
felében a Hyundai exportértékesítése 3,2 százalékkal 2,42 millió darabra
csökkent.
Forrás: english.yonhapnews.co.kr
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!