Mobil művészeti alkotásokon hirdet a Hyundai
A Hyundai Motor a világ hat legizgalmasabb városában tartja
legújabb kampányát, amellyel arra biztatja a turistákat, osszák meg a
városokban szerzett különleges élményeiket.
Évente több mint 55 millió turista láthatja azokat az
ösztönző mozgó alkotásokat, amelyeket a Hyundai Motor különböző közlekedési
eszközökre helyezett el Isztambulban, New Yorkban, Mexikóvárosban,
Barcelonában, Párizsban és Szingapúrban, amelyekkel a Hyundai az odalátogató
turisták útitársaivá válhat.
Isztambulban, New Yorkban és Mexikóvárosban buszokra és
vonatokra kerültek fel a városok lüktetését visszatükröző lenyűgöző optikai
hatást kiváltó alkotások, amelyek a helyieket és a turistákat egyaránt
ösztönözhetik. A kreatív mozaikokból felépülő művészeti alkotásokban sok száz
apró Hyundai logó található, amelyek bizonyos távolságból minden egyes város
ikonikus felhőkarcolóit mintázzák. New Yorkban például a híres manhattani
felhőkarcolók jelennek meg a Hyundai Motor üzenete mellett: Lépj egyet hátra. Még
többet láthatsz New Yorkból.
Barcelonában, Párizsban és Szingapúrban eközben az utazók
egy érdekes üzenetet kapnak: Egy új élmény vár. A figyelemfelkeltő formaterv ezen
városok tömegközlekedési eszközein az újonnan bevezetett vadonatúj Tucson
terepjárót formázzák meg a turisták számára, a buszok oldalán ajándékcsomagként
mintázott újonnan bemutatott modell viszi őket a városok ikonikus pontjaira.
„Szeretnénk megmutatni vásárlóinknak, hogy törődünk velük,
bárhol is legyenek a világban” – mondja Scott Noh, a Hyundai Motor Company marketingvezetője.
„Ebben a hat városban a Hyundai vállalat ’élettartamra szóló társ az autózásban
és azon túl’ jövőképe segítségével hosszú távú emlékeket hozhatunk létre
milliók számára. Azt szeretnénk, ha mi lennénk a végleges útitársak és azon
filozófiánk, amely szerint érzelmi interakcióinkkal törődünk ügyfeleinkkel,
segít nekik elszakadni mindennapi életük nehézségeitől.”
Az utazókat arra biztatják, hogy a Facebookon, Twitteren és
Instagramon osszák meg szelfijeiket és személyes élményeiket, amelyeken
szerepel a Hyundai művészi alkotásaival díszített busz, vagy vonatszerelvény.
Párizsban és Mexikóvárosban ingyenes wifit is rendelkezésre bocsátanak azért,
hogy a turisták azonnal megoszthassák különleges élményeiket a világ más
részein élő szeretteikkel.
Forrás: globalpr.hyundai.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!