Mobil művészeti alkotásokon hirdet a Hyundai


A Hyundai Motor a világ hat legizgalmasabb városában tartja legújabb kampányát, amellyel arra biztatja a turistákat, osszák meg a városokban szerzett különleges élményeiket.

Évente több mint 55 millió turista láthatja azokat az ösztönző mozgó alkotásokat, amelyeket a Hyundai Motor különböző közlekedési eszközökre helyezett el Isztambulban, New Yorkban, Mexikóvárosban, Barcelonában, Párizsban és Szingapúrban, amelyekkel a Hyundai az odalátogató turisták útitársaivá válhat.  

Isztambulban, New Yorkban és Mexikóvárosban buszokra és vonatokra kerültek fel a városok lüktetését visszatükröző lenyűgöző optikai hatást kiváltó alkotások, amelyek a helyieket és a turistákat egyaránt ösztönözhetik. A kreatív mozaikokból felépülő művészeti alkotásokban sok száz apró Hyundai logó található, amelyek bizonyos távolságból minden egyes város ikonikus felhőkarcolóit mintázzák. New Yorkban például a híres manhattani felhőkarcolók jelennek meg a Hyundai Motor üzenete mellett: Lépj egyet hátra. Még többet láthatsz New Yorkból.    


Barcelonában, Párizsban és Szingapúrban eközben az utazók egy érdekes üzenetet kapnak: Egy új élmény vár. A figyelemfelkeltő formaterv ezen városok tömegközlekedési eszközein az újonnan bevezetett vadonatúj Tucson terepjárót formázzák meg a turisták számára, a buszok oldalán ajándékcsomagként mintázott újonnan bemutatott modell viszi őket a városok ikonikus pontjaira.   

„Szeretnénk megmutatni vásárlóinknak, hogy törődünk velük, bárhol is legyenek a világban” – mondja Scott Noh, a Hyundai Motor Company marketingvezetője. „Ebben a hat városban a Hyundai vállalat ’élettartamra szóló társ az autózásban és azon túl’ jövőképe segítségével hosszú távú emlékeket hozhatunk létre milliók számára. Azt szeretnénk, ha mi lennénk a végleges útitársak és azon filozófiánk, amely szerint érzelmi interakcióinkkal törődünk ügyfeleinkkel, segít nekik elszakadni mindennapi életük nehézségeitől.”


Az utazókat arra biztatják, hogy a Facebookon, Twitteren és Instagramon osszák meg szelfijeiket és személyes élményeiket, amelyeken szerepel a Hyundai művészi alkotásaival díszített busz, vagy vonatszerelvény. Párizsban és Mexikóvárosban ingyenes wifit is rendelkezésre bocsátanak azért, hogy a turisták azonnal megoszthassák különleges élményeiket a világ más részein élő szeretteikkel.

Forrás: globalpr.hyundai.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését