Újra emelkednek a Hyundai hazai eladásai
Három hónapja most először nőtt a Hyundai csoport piaci
részesedése Dél-Koreában, amely az elemzők szerint többek között az új Sonata
bevezetésének köszönhető.
A Koreai Autógyártók Szövetségének adatai szerint a Hyundai
csoport hazai piaci részesedése a júniusinál 1,6 százalékkal magasabbra, 68,9
százalékra emelkedett júliusban. A csoport piaci részaránya idén áprilisban
69,4 százalékkal tetőzött, júniusra viszont 67,3 százalékra csökkent.
Júliusban 14,7 százalékkal 20 707 darabra csökkent a
külföldi autómárkák importja, amely alapján piaci részesedésük 13,2 százalék. Ez
kevesebb, mint az év első hat hónapjának 15,2 százalékos átlaga.
„Az importautók eladásai júliusban azért csökkentek, mert
hiány mutatkozott bizonyos modellből” – mondja Yoon Dae-sung, a Koreai Importőr
és Kereskedői Szövetség tisztviselője. „Egyes márkák egy kis szünetet tartanak,
mielőtt új modelljük ősszel megjelenne.”
A Hyundai erős keresletet tapasztal olyan fejlődő piacokon
is, mint India és Mexikó. Az Indiában nemrég bemutatott Creta kisterepjáró
iránt hatalmas az érdeklődés, amelynek köszönhetően az új modell átvette a
legnépszerűbb indiai modell címét a Vernától. „Két-három hónapos várakozás van
a Crtára, de az automata váltós modellre akár 10 hónapot is várni kell” –
mondja a Hyundai szóvivője. „Megfontoljuk a Creta gyártási mennyiségének
bővítését az indiai üzemünkben.”
Forrás: english.chosun.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!