Garantált visszavásárlási árat ígér a Hyundai Ausztráliában
A Hyundai ausztrál képviseletének különleges finanszírozási
csomagjában már előre meghatározzák a jármű jövőbeli értékét, amit aztán az
ügyfél akár egy új modellre is cserélhet.
Hyundai Shield néven új szolgáltatáscsomagot vezetett be a
koreai márka ausztrál képviselete. Az i30, Sonata, Santa Fe és a Tucson
modellekre kiterjedő finanszírozási csomag az eddigi ajánlatoknál egyszerűbbé
teszi az autózással kapcsolatos jövőbeli költségeket azáltal, hogy a
lízingszerződés végén garantált visszavásárlási árat kínál az autóért ügyfelének,
aki ezt akár egy újra is cserélheti.
Eddig a vásárlók gyakran többet fizettek ki autójukért, mint
azok valós piaci értéke, ám a Hyundai az ausztrál St. George Bankkal közösen
felajánlott minimális visszavásárlási ár miatt ez már nem gond a vásárlók
számára.
John Elsworth, a HMCA vezetője szerint az új finanszírozási
rendszerben az ügyfelek ugyanúgy kezelhetik az autóval kapcsolatos vásárlást és
fenntartást, mint ahogy azt a mobiljaikkal teszik. „Nincs semmilyen kezdő befizetési
kötelezettség, a havi törlesztő részlet pedig kisebb, hiszen nem az autó
egészének értékét finanszírozzák… a futamidő lejáratakor az autó minimális
értékét pedig előre meghatározzák” – mondja.
A futamidő lejáratakor az ügyfél előtt háromféle választási
lehetőség van: beszámítja autóját egy újba, visszaadja az autót, vagy
megvásárolja azt. Egy további lehetőség havi részletért rendszeres
karbantartást fizetni. „Az egész folyamatban az ügyfél döntése a legfontosabb” –
teszi hozzá Elsworth, aki azt is megjegyezte, az új csomagnak köszönhetően
ügyfeleik gyakrabban és kevesebb gonddal cserélhetik autójukat. „A Hyundai
Shield az ügyfeleknek rövidebb vásárlási
periódust jelent, ahol ügyfeleink gyorsabban feljebb léphetnek, ahogyan
életkörülményeik változnak – ha több gyerekük születik vagy éppen kirepülnek a
szülői házból.”
Az új csomag a Hyundai kereskedőknek is több lehetőséget ad
arra, hogy bővítsék jelenlétüket a finanszírozási piacon. Ausztráliában az
autóvásárlók 85 százaléka még ma is valamilyen finanszírozáson keresztül vesz
új autót, ám csupán 35 százalékuk intézi ezt az autókereskedőnél. Ahogy viszont
az új autók piaci árrése csökken, a kereskedők több pénzt keresnek a finanszírozáson,
karbantartásokon és alkatrészeladásokon, mint magán az autóeladáson.
A pénzügyi és vevőszolgálati akciókon keresztül a Hyundai
célja, hogy életre szóló ügyfeleket szerezzenek. Az augusztustól választható
finanszírozásban egyelőre öt modell, az i30, a Sonata, a Santa Fe, a Genesis és
a Tucson kapható, de később további modelleknél is bevezetik a csomagot.
Forrás: carsguide.com.au
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!