Garantált visszavásárlási árat ígér a Hyundai Ausztráliában


A Hyundai ausztrál képviseletének különleges finanszírozási csomagjában már előre meghatározzák a jármű jövőbeli értékét, amit aztán az ügyfél akár egy új modellre is cserélhet.

Hyundai Shield néven új szolgáltatáscsomagot vezetett be a koreai márka ausztrál képviselete. Az i30, Sonata, Santa Fe és a Tucson modellekre kiterjedő finanszírozási csomag az eddigi ajánlatoknál egyszerűbbé teszi az autózással kapcsolatos jövőbeli költségeket azáltal, hogy a lízingszerződés végén garantált visszavásárlási árat kínál az autóért ügyfelének, aki ezt akár egy újra is cserélheti.


Eddig a vásárlók gyakran többet fizettek ki autójukért, mint azok valós piaci értéke, ám a Hyundai az ausztrál St. George Bankkal közösen felajánlott minimális visszavásárlási ár miatt ez már nem gond a vásárlók számára.

John Elsworth, a HMCA vezetője szerint az új finanszírozási rendszerben az ügyfelek ugyanúgy kezelhetik az autóval kapcsolatos vásárlást és fenntartást, mint ahogy azt a mobiljaikkal teszik. „Nincs semmilyen kezdő befizetési kötelezettség, a havi törlesztő részlet pedig kisebb, hiszen nem az autó egészének értékét finanszírozzák… a futamidő lejáratakor az autó minimális értékét pedig előre meghatározzák” – mondja.   


A futamidő lejáratakor az ügyfél előtt háromféle választási lehetőség van: beszámítja autóját egy újba, visszaadja az autót, vagy megvásárolja azt. Egy további lehetőség havi részletért rendszeres karbantartást fizetni. „Az egész folyamatban az ügyfél döntése a legfontosabb” – teszi hozzá Elsworth, aki azt is megjegyezte, az új csomagnak köszönhetően ügyfeleik gyakrabban és kevesebb gonddal cserélhetik autójukat. „A Hyundai Shield  az ügyfeleknek rövidebb vásárlási periódust jelent, ahol ügyfeleink gyorsabban feljebb léphetnek, ahogyan életkörülményeik változnak – ha több gyerekük születik vagy éppen kirepülnek a szülői házból.”

Az új csomag a Hyundai kereskedőknek is több lehetőséget ad arra, hogy bővítsék jelenlétüket a finanszírozási piacon. Ausztráliában az autóvásárlók 85 százaléka még ma is valamilyen finanszírozáson keresztül vesz új autót, ám csupán 35 százalékuk intézi ezt az autókereskedőnél. Ahogy viszont az új autók piaci árrése csökken, a kereskedők több pénzt keresnek a finanszírozáson, karbantartásokon és alkatrészeladásokon, mint magán az autóeladáson.  


A pénzügyi és vevőszolgálati akciókon keresztül a Hyundai célja, hogy életre szóló ügyfeleket szerezzenek. Az augusztustól választható finanszírozásban egyelőre öt modell, az i30, a Sonata, a Santa Fe, a Genesis és a Tucson kapható, de később további modelleknél is bevezetik a csomagot.  

Forrás: carsguide.com.au

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését