Hyundai cenzúrázatlanul
A Hyundai Motor Company Ausztráliában új reklámkampányt indított, melynek a „Hyundai cenzúrázatlanul” nevet adták. A kampány célja megszólaltatni azokat, akik vezették már a legújabb Hyundai modelleket és megosztani tapasztalataikat másokkal.
A kampányt elsősorban a Hyundai tulajdonosok kiemelkedően magas megelégedettségi arányának bemutatására dolgozták ki, akik pedig vezették már a márka új modelljeit, azokat annyira lenyűgözte a Hyundai minőség, hogy elsőszámú választásukká vált.
A kampány középpontjában a Hyundai által létrehozott honlap áll, melyen a Hyundai tulajdonosok történetei és észrevételei kaptak helyet.
Az április közepétől leadott televíziós kampány pedig egy kétnapos Hyundai tesztvezetési eseményen készült összeállítás, melyet még márciusban forgattak az országban. A lakosság a Hyundai teljes palettáját kipróbálhatta a rendezvényen, melynek során az észrevételeiket beépített kamerákkal és mikrofonokkal rögzítették.
Az újautó vásárlókat pedig meghívták a „cenzúrázatlanul” kampányra, melynek során bármely új Hyundai modellt kipróbálhatták és elmondhatták véleményüket a Hyundai Facebook oldalán, illetve a honlapon keresztül.
„A Hyundai a világ leggyorsabban fejlődő márkája, mi pedig hiszünk a sikerünkben, melynek alapja a kiváló vásárlói tapasztalat.” – mondta Oiliver Mann, a Hyundai Motor Australia marketing igazgatója. „A cenzúrázatlanul kampány a Hyundai tulajdonosok véleményét tükrözi, akik már megtapasztalhatták a járműveink minőségét.”
Forrás:
theautochannel.com
theautochannel.com