Hyundai cenzúrázatlanul


A Hyundai Motor Company Ausztráliában új reklámkampányt indított, melynek a „Hyundai cenzúrázatlanul” nevet adták. A kampány célja megszólaltatni azokat, akik vezették már a legújabb Hyundai modelleket és megosztani tapasztalataikat másokkal.

A kampányt elsősorban a Hyundai tulajdonosok kiemelkedően magas megelégedettségi arányának bemutatására dolgozták ki, akik pedig vezették már a márka új modelljeit, azokat annyira lenyűgözte a Hyundai minőség, hogy elsőszámú választásukká vált.

A kampány középpontjában a Hyundai által létrehozott honlap áll, melyen a Hyundai tulajdonosok történetei és észrevételei kaptak helyet.

Az április közepétől leadott televíziós kampány pedig egy kétnapos Hyundai tesztvezetési eseményen készült összeállítás, melyet még márciusban forgattak az országban. A lakosság a Hyundai teljes palettáját kipróbálhatta a rendezvényen, melynek során az észrevételeiket beépített kamerákkal és mikrofonokkal rögzítették.

Az újautó vásárlókat pedig meghívták a „cenzúrázatlanul” kampányra, melynek során bármely új Hyundai modellt kipróbálhatták és elmondhatták véleményüket a Hyundai Facebook oldalán, illetve a honlapon keresztül.

„A Hyundai a világ leggyorsabban fejlődő márkája, mi pedig hiszünk a sikerünkben, melynek alapja a kiváló vásárlói tapasztalat.” – mondta Oiliver Mann, a Hyundai Motor Australia marketing igazgatója. „A cenzúrázatlanul kampány a Hyundai tulajdonosok véleményét tükrözi, akik már megtapasztalhatták a járműveink minőségét.”  

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését