Hyundai kampány a CNN hírcsatornáin


A CNN Worldwide bejelentette, hogy globális szponzorálási szerződést írt alá a Hyundai Motor Company-val.

A megegyezés értelmében a csatorna „Amanpour” éjszakai műsorában és a népszerű „Piers Morgan Tonight” interjúműsorban leadják a Hyundai „Live Brilliant” kampányfilmjeit, melyek a CNN International, a CNN US és a CNN en Espanol csatornákon lesznek elérhetők. Az együttműködés a CNN eddigi legnagyobb globális szponzorálási akciója.

A féléves együttműködés magában foglalja a reklámspotokon kívül a hirdetési táblákat is.


„A CNN páratlan képessége az egész világ számára értéket adó hírek, programok eljuttatása” – mondta Tony Maddox, a CNN International vezetője. „A Hyundai Motor Company-val kötött izgalmas együttműködés tovább erősíti az egyediséget és az egyedülálló minőséget.” – tette hozzá.

Hong Cho Won, a Hyundai Motor Company részéről a következőt nyilatkozta: „A CNN egyedülállóan hiteles képet rajzol a globális világunkról tájékoztatva a nézőket mindarról, amire kíváncsiak. Ez remekül illik a Hyundai márkaarculatának ’Modern Premium’ törekvésével az ’Új Gondolatok, Új Lehetőségek’ szlogenen keresztül, és örülünk annak, hogy ismét együtt dolgozhatunk a CNN csatornával ebben a globális kampányban.”

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését