Prémium szolgáltatások a Hyundai modellekhez Közel-Keleten


A Hyundai márka a vevőkezelés és szolgáltatások terén új szintre lépett a „Premium Assurance” program bevezetésével, melyet a Közel-kelet luxusautó-vásárlói számára kínálnak.

„Örömünkre szolgál bejelenteni a ’Premium Assurance’ program beindítását ebben a régióban” – mondta Tom Lee, a vállalat közel-keleti régiójának vezetője. „A Hyundai mindig nagyszerű autókat és kiváló kereskedői támogatást kínált. Ez a program a biztosítéka termékeink hosszú távú megbízhatóságának és élettartamának.”

Azon vásárlók, akik Hyundai Centennial (Equus) vagy Genesis mellett döntenek, 5 éves, kilométer-korlátozás nélküli garanciát kapnak, valamint három évig vagy 60 ezer kilométerig ingyenes karbantartásban részesülnek a program keretein belül.  

Ezen csomaghoz a Hyundai egy garantált visszavásárlási értéket is kínál, valamint olyan segélyszolgálatot, melyen keresztül az ügyfél saját szaktanácsadója ad útbaigazítást a járművel kapcsolatos problémákról, teendőkről.

A program további előnyeit csupán néhány kereskedőnél lehet elérni: a háztól házig szolgáltatást, az ingyenes csereautót, illetve speciális finanszírozási konstrukciókat kínálnak a kiválasztott kereskedők.

„Azt hiszem, ez az egyik leginkább lenyűgöző vevőszolgálati program ma ebben a régióban és tovább növeli a Hyundai modellek attraktivitását.” – tette hozzá Tom Lee.

Forrás: arabnews.com

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését