Oroszlánként ordít és csecsemőként sír az új Santa Fe


Tudjuk, hogy minden ország reklámpiacának megvannak a maga szükségletei és értékei, ám a Santa Fe új reklámfilmjei mégis az elmúlt évtizedek távol-keleti ügyetlen primitivizmust juttathatják eszünkbe. Az ötlet mindenesetre figyelemfelkeltő, a kampány címe: "The New Santa Fe - The Contrast"

Ez leginkább abban a jelenetsorban tapasztalható, amelyben az új Hyundai modell csúszás közben ordít, mint egy oroszlán, míg a következő részben a belső tér bemutatásakor gyermeksírás hallható háttérként minden valószínűség szerint azért, hogy bemutassa a modell külső erősségét és belső finomságát. Ugyanez figyelhető meg abban a másik filmben, amelyben az autó külsejét rockzenével, míg belterét klasszikus zenei aláfestéssel különböztetik meg.

Íme a filmek:




Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését