Hyundai Creative Lab


Olaszországban immár második éve a Hyundai a fő szponzora a milánói Brera Design Negyednek, mely most egy online platformmal bővült.

Az online felület a fiatal és tehetséges formatervezők számára készült, akik megmutathatják tehetségüket az internetes felületen. A Hyundai Creative Lab nevű kezdeményezés lényegében felkéri a szakértőket és a formatervezés rajongóit, hogy vitassák meg a kreatív innováció, grafika és új technológiák témakörét. A fiatal tehetségek azzal, hogy csatlakoznak az online közösséghez, lehetőséget kapnak arra, hogy részt vegyenek kreatív versenyeken, konkrét ötleteket valósíthatnak meg, illetve megvitathatják más résztvevőkkel ötleteiket a minél jobb megvalósítás érdekében.


Emellett a Milánói Dizájnhét alkalmával a Hyundai elindította a „Creative Mobil App” vetélkedőt is, melyben a résztvevők az autóipar fenntartható mobilitása témakörében várnak mobil eszközökre alkalmazható projekteket és alkalmazásokat.

Forrás: repubblica.it

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését