i20 reklámkampány Indiában


A Hyundai i20 felfrissített változatának megjelenésével egy időben a Hyundai India új reklámkampányt indított, „I live the Uber Life” néven.

Az új i20 az egyetlen olyan modell a kategória indiai képviselői között, amely rengeteg egyedülálló felszerelést tartalmaz, mint a 6 légzsák, automata fényszórók, esőérzékelő, stb. Az „Uber Life” kifejezés ebben az esetben az 'átlagon felüli életvitelt' hivatott szimbolizálni, mely kampány eseményei India 5 legnagyobb városában (Mumbai, Delhi, Bangalore. Hyderabad and Chennai) zajlanak.


A városok bevásárlóközpontjaiban az érdeklődők közvetlen közelről megtekinthetik a kiállított járműveket, amelyekről akár a helyszínen kinyomtatható fényképet is készíthetnek. Az érdeklődés hatalmas, özönlenek a bevásárlóközpontokba az emberek, fényképezkednek, amit a Hyundai a Facebook oldalára is feltölt.

A kampány szemmel láthatóan elérte célját, hiszen az érdeklődők hatalmas számban érkeznek, rengeteg időt töltenek az autó részleteinek megismerésével.

Forrás: autobites.com

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését