400 ezer illatosító az újautó élmény megőrzésére
A Hyundai új reklámfogásával az elmúlt időszak vásárlóival
kívánja szorosabbra fűzni kapcsolatát, amelynek keretein belül több százezer
autóillatosítót küldött nekik.
Új autót vásárolni hatalmas élmény, alig várja az ember,
hogy beülhessen új, csillogó autójába és először elfordíthassa a slusszkulcsot,
hogy végre átadhassa magát az autó által nyújtott élvezeteknek. Egy évvel
később azonban ez az élmény megfakul azzal, ahogyan a jellegzetes újautó-illat
elillan.
Néhány Hyundai tulajdonosnak azonban megadatott, hogy újra
átéljék ezt az összetéveszthetetlen illatot, ugyanis a koreai gyártó amerikai
képviselete 2012. augusztusa óta több, mint 400 ezer autóillatosítót küldött ki
azoknak az ügyfeleknek, akik autója elérte az egy éves kort. „Azt szeretnénk elérni, hogy az ügyfeleink úgy
érezzék, mi vagyunk a leginkább szeretnivaló és legjobb szolgáltatást nyújtó
vállalat.” – mondja Dan Kulik, a Hyundai marketing menedzsere.
A díszcsomagolásban érkező illatosítók lehetnek Veloster, vagy Genesis alakúak, ám néhányuk
csupán a vállalat logóját viselik magukon. „Minthogy a tulajdonosok semmire sem
számítanak, így ez a kis gesztus nagy hatást tesz rájuk.” – mondja Kulik.
Forrás: chicagotribune.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!