400 ezer illatosító az újautó élmény megőrzésére


A Hyundai új reklámfogásával az elmúlt időszak vásárlóival kívánja szorosabbra fűzni kapcsolatát, amelynek keretein belül több százezer autóillatosítót küldött nekik.    

Új autót vásárolni hatalmas élmény, alig várja az ember, hogy beülhessen új, csillogó autójába és először elfordíthassa a slusszkulcsot, hogy végre átadhassa magát az autó által nyújtott élvezeteknek. Egy évvel később azonban ez az élmény megfakul azzal, ahogyan a jellegzetes újautó-illat elillan.  

Néhány Hyundai tulajdonosnak azonban megadatott, hogy újra átéljék ezt az összetéveszthetetlen illatot, ugyanis a koreai gyártó amerikai képviselete 2012. augusztusa óta több, mint 400 ezer autóillatosítót küldött ki azoknak az ügyfeleknek, akik autója elérte az egy éves kort.  „Azt szeretnénk elérni, hogy az ügyfeleink úgy érezzék, mi vagyunk a leginkább szeretnivaló és legjobb szolgáltatást nyújtó vállalat.” – mondja Dan Kulik, a Hyundai marketing menedzsere.

A díszcsomagolásban érkező illatosítók lehetnek Veloster, vagy Genesis alakúak, ám néhányuk csupán a vállalat logóját viselik magukon. „Minthogy a tulajdonosok semmire sem számítanak, így ez a kis gesztus nagy hatást tesz rájuk.” – mondja Kulik.

Forrás: chicagotribune.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését