A Hyundai a BRIC államok harmadik legsikeresebb autógyártója
Az idei év első felének eladási adatait alapul véve a
Hyundai csoport az ún. BRIC országok harmadik legnagyobb piaci részesedésével
rendelkező autógyártójává vált.
A BRIC egy olyan mozaikszó, amely Kínát, Brazíliát, Indiát
és Oroszországot, vagyis a leggyorsabban növekvő fejlődő piacokat foglalja
magában. Ezekben az országokban a Hyundainak sikerült több mint 20 százalékkal
növelnie értékesítési eredményeit, így összesített eredményével a harmadik
legnagyobb piaci részesedéssel rendelkezik.
A Hyundai Motor és a Kia Motors együttesen 1 283 404
darab autót értékesítettek idén június végéig a BRIC államokban, amely 22,9
százalékkal haladja meg a tavalyi 1 044 017 darabos eredményüket. Ehhez
a Hyundai 897 089, míg a Kia 386 315 autóval járult hozzá. Ezzel a
Hyundai csoport összes eladásainak mintegy 35 százalékát tették ki az ezekben
az országokban értékesített autók.
A BRIC országokban elért növekedési ütem mellett eltörpülnek
a konkurensek. Igaz ugyan, hogy a vezető helyet megőrizte, a Volkswagen csoport
azonban mindössze 13 százalékkal tudta felülmúlni tavalyi eredményét, míg a
második helyen végzett General Motors csak 7,5 százalékos növekedést tudott
elkönyvelni. A piaci részesedés tekintetében tavaly még a harmadik helyen végzett
Nissan idén 9,1 százalékos értékesítési csökkenést volt kénytelen elszenvedni,
így idén a negyedik helyre csúszott vissza. Azötödik helyen a Suzuki, míg a
hatodik helyen a Toyota végzett.
Forrás: koreaittimes.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!