A Hyundai a BRIC államok harmadik legsikeresebb autógyártója


Az idei év első felének eladási adatait alapul véve a Hyundai csoport az ún. BRIC országok harmadik legnagyobb piaci részesedésével rendelkező autógyártójává vált.

A BRIC egy olyan mozaikszó, amely Kínát, Brazíliát, Indiát és Oroszországot, vagyis a leggyorsabban növekvő fejlődő piacokat foglalja magában. Ezekben az országokban a Hyundainak sikerült több mint 20 százalékkal növelnie értékesítési eredményeit, így összesített eredményével a harmadik legnagyobb piaci részesedéssel rendelkezik.  

A Hyundai Motor és a Kia Motors együttesen 1 283 404 darab autót értékesítettek idén június végéig a BRIC államokban, amely 22,9 százalékkal haladja meg a tavalyi 1 044 017 darabos eredményüket. Ehhez a Hyundai 897 089, míg a Kia 386 315 autóval járult hozzá. Ezzel a Hyundai csoport összes eladásainak mintegy 35 százalékát tették ki az ezekben az országokban értékesített autók.



A BRIC országokban elért növekedési ütem mellett eltörpülnek a konkurensek. Igaz ugyan, hogy a vezető helyet megőrizte, a Volkswagen csoport azonban mindössze 13 százalékkal tudta felülmúlni tavalyi eredményét, míg a második helyen végzett General Motors csak 7,5 százalékos növekedést tudott elkönyvelni. A piaci részesedés tekintetében tavaly még a harmadik helyen végzett Nissan idén 9,1 százalékos értékesítési csökkenést volt kénytelen elszenvedni, így idén a negyedik helyre csúszott vissza. Azötödik helyen a Suzuki, míg a hatodik helyen a Toyota végzett.

Forrás: koreaittimes.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését