Superbrands díjat kapott a Hyundai


A Superbrands Magyarország díj alapításának kilencedik évében a Hyundai elnyerte a legkiválóbb, legismertebb, legmegbízhatóbb márkáknak járó Superbrands elismerést. 

A Hyundai új belépőként mindjárt duplázott, ugyanis az idén hatodszor kiosztott Business Superbrands címet is magáénak tudhatja. A díjakat az év végén, ünnepélyes díjátadó keretében veszi át Kovács Pál, a Hyundai Holding Hungary Kft. Értékesítési, Marketing és PR-vezetője.


Idén kilencedik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Superbrands díjakat. A 21 tagú, független szakemberekből álló bizottság értékelése szerint a Hyundai méltónak bizonyult a Superbrands 2013, illetve a Business Superbrands 2013 védjegyek viselésére. 

A Superbrands programot közel húsz évvel ezelőtt, 1995-ben indították útra a marketing és kommunikáció területén dolgozó brit szakemberek. A kiemelkedően jól teljesítő márkák reflektorfénybe helyezését, illetve ezzel párhuzamosan követendő példák felállítását célzó program hamar túlnőtt a szigetország határain. Ma már 5 földrész közel 90 országában jelent nehezen megszerezhető exkluzív minősítést a Superbrands cím. 

Az eredeti célokkal összhangban a Superbrands ma már nem csupán a marketing- és kommunikációs szakma igazodási pontja, hanem a széles nagyközönség számára is ismert védjegy, amely napjainkban a minőség és a megbízhatóság garanciáját jelenti.


Magyarországon 2004-ben adták át először a Superbrands díjakat, 2013-ban immár kilencedik alkalommal részesültek ebben az elismerésben a legkiválóbb fogyasztói márkák, illetve hatodik alkalommal a legkiválóbb üzleti márkák. A díjat odaítélő bizottság az adott piaci ágazat nagy tapasztalatokkal rendelkező, széles körben elismert kvalitásokkal bíró szakembereiből áll, akik megalapozott döntésükkel tanúsítják a kiválasztott márkák eddigi sikerességét és hitelességét. A Superbrands díj különlegessége, hogy a díjra jelentkezni vagy pályázni nem lehet, arra szigorúan és kizárólag szakmai szempontok alapján jelölik az esélyes márkákat.

Mivel a Superbrands nem csak a szakma, hanem a fogyasztók tájékoztatására is szolgál, a munkáját társadalmi alapon végző döntő testület mellett idén első ízben a lakosságot is megkérdezték a díjra jelölt márkák elismertségével kapcsolatban. A kutatást a GfK Piackutató Intézet végezte 800 fős reprezentatív mintán alapuló online kutatás formájában, amelyben a Hyundai szintén kiemelkedő eredménnyel zárt.


„Rendkívüli megtiszteltetés bekerülni Magyarország legillusztrisabb márkáinak körébe. A Superbrands az egyik legmagasabb szintű elismerés a világon, amelyet ma fogyasztói márka elnyerhet. Hiszem, hogy a hazai sikerekhez a márka globálisan elismert, kiváló termékein, innovatív megoldásain és a minőség iránti, rendíthetetlen elkötelezettségen túl a Hyundai Holding Hungary tevékenysége is hozzájárult” – nyilatkozta a díj elnyerése kapcsán Kovács Pál, a cég Értékesítési, Marketing és PR-vezetője.

„Munkatársaim elhivatott, kompromisszumokat nem ismerő erőfeszítéseikkel néhány év leforgása alatt a magyarországi újautó-piac megkerülhetetlen szereplői közé emelték a márkát. Végül, de nem utolsó sorban márkánk nem lehetne sikeres azok nélkül a vásárlók nélkül, akik bizalmat szavaztak a Hyundainak, Magyarországon éppúgy, mint világszerte. Sikerünk végső soron az ő sikerük” – tette hozzá Kovács Pál.

A Superbrands 2013 és Business Superbrands 2013 kitüntetéseket hivatalosan idén decemberben adják át a díjazottaknak.

Forrás: Hyundai Holding Hungary

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését