Az új generációs i10 a vásárlói értékek új szintjét hozza Európába
(Sajtóközlemény) A Hyundai Motor Europe bemutatta vadonatúj európai városi minijének, az új generációs i10-esnek az első fényképeit.
Öt évvel azután, hogy elődje megjelent a piacon, az új generációs i10 új alapokra helyezi a Hyundai jelenlétét a kategóriában, és jellemzően nagyobb autóknál megtalálható képességeket és szolgáltatásokat kínál. Gazdag felszereltsége, bőséges helykínálata és magas szintű funkcionalitása, a kifinomult formatervvel, az első osztályú menetkomforttal és a csendes utastérrel párosítva a „valódi értékek” új szintjét testesíti meg a Hyundai kínálatában.
Az új generációs i10 vásárlói a kényelmi és biztonsági funkciók leggazdagabb tárházából válogathatnak, az autó számos szolgáltatásával eddig csak felsőbb kategóriákban találkozhattunk. Az opciós felszereltségek között megtalálható az automatikus vezérlésű klímaberendezés, a fűthető bőr kormánykerék, vagy a sebességhatárolóval kombinált tempomat, amelyek nagyobb autókra jellemző komfortérzetet biztosítanak. Ami a biztonságot illeti, alapfelszereltség a menetstabilizáló berendezés és az első üléssori függönylégzsák.
Az új generációs i10 hosszabb (+80 mm), szélesebb (+65 mm) és alacsonyabb (-50 mm) elődjénél, és ezzel kategóriaelső lábteret és csomagtartó-kapacitást biztosít. Az első és hátsó üléssor kombinált lábtere 1890 mm, a csomagtér pedig több mint 10 százalékkal tágasabb: 252 literes (alaphelyzetben).
Az új generációs i10 vadonatúj padlólemezre épül, tengelytávja 5 mm-rel hosszabb elődjénél. A mérnökök áthelyezték a hátsó lengéscsillapítókat, aminek köszönhetően a kerekek úttartása mindenfajta útfelületen javult. Hogy a nagyobb méretből adódó előnyöket maximalizálják, az új generációs i10 futóművét kifinomult vezethetőségre és csekély zajszintre hangolták; az autó által nyújtott vezetési érzet az egy méretosztállyal nagyobb (B-szegmens) járművekhez mérhető.
A Hyundai európai formatervező stábja Thomas Bürkle vezető dizájner irányítása alatt egy olyan, a Hyundai Motor Company „folyékony szobrászat’” filozófiájához igazodó, dinamikus formatervet hozott létre, amely kihangsúlyozza az új autó sportos arányait és figyelemreméltó méreteit. A kifinomult külső formatervhez hasonlóan divatos az utastér is, ahol az elsődleges felületeket kiváló minőségű anyagok borítják.
„Az új generációs i10 újabb jelentős lépés a Hyundai Motor számára. Az autó minden aspektusát azzal a céllal terveztük és valósítottuk meg, hogy minden tekintetben kielégítsük európai vásárlóink igényeit. Az új generációs i10 messzemenőkig megtestesíti a Hyundai „valódi értékek” termékajánlatát, amennyiben magasabb szintű funkciókat és jellemzőket kínál, mint amilyenre ebben a méretosztályban a vásárlók számítanának” – mondta Allan Rushforth, a Hyundai Motor Europe alelnöke és ügyvezető igazgatója.
Az Európában forgalmazott Hyundai modellek 95 százalékához hasonlóan az új generációs i10-et is a Hyundai Motor Europe németországi műszaki központjában, Rüsselsheim városában tervezték és fejlesztették. Az új generációs i10 a Hyundai első városi minije (A-szegmens), amelynek gyártását is a térségen belül szervezte meg a Hyundai.
A szeptemberben sorozatgyártásba lépő, új generációs i10 a Hyundai törökországi üzemében, Ízmitben készül majd. A régióban eszközölt, több millió eurós beruházásnak köszönhetően a gyár (ahol jelenleg a B-szegmensbe tartozó új i20 modell készül) éves kapacitása hamarosan eléri a 200 000 darabot. Az új generációs i10 európai forgalmazásának megkezdésével a Hyundai Európában értékesített modelljeinek 90 százaléka Európában fog készülni.
Az új generációs i10-re vonatkozó további információk a modell szeptemberi Frankfurti Autószalonra (IAA) időzített világpremierjét megelőzően várhatók.
Forrás: Hyundai Holding Hungary
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!