Milliomos a Santa Fe Amerikában


Az Egyesült Államokban a közelmúltban adták át a 13 éve bemutatott Hyundai Santa Fe terepjáró egymilliomodik példányát.

Amióta 2000 szeptemberében megjelent az amerikai autópiacon, a Hyundai Santa Fé mindig is a crossover szegmens komoly résztvevőjének számított. Ez a jövőben is folytatódik, ugyanis az immár kétféle Santa Fe és Santa Fe modelleknek köszönhetően a típus értékesítési eredménye 40 százalékkal növekedett idén júniusban. Ezt megkoronázva július utolsó napjaiban átadásra került az egymilliomodik autó az Egyesült Államokban.  


„Amikor 13 éve a 2001-es Santa Fe modell bemutatásra került az Egyesült Államokban, nemcsak az volt a Hyundai első hobbiterepjárója, de a szegmens egyik első kompakt terepjárója is volt – rögtön a Toyota RAV4 és a Honda CR-V után.” – mondta John Krafcik, a Hyundai Motor America elnök-vezérigazgatója. „Merész lépés volt, ami azonban kifizetődőnek bizonyult, hiszen segítette a feltörekvő Hyundai olyan márkának beállítani, amely nemcsak értéket és garanciát, de formát és technikát is ad a járműveihez.”


A Santa Fe Amerikába érkezése előtt a Hyundait olcsó kisautóiról ismerték. A Santa Fe nyitotta meg az utat egy egészen új vevőkör előtt, akiknek új alternatívát adott a kompakt terepjárók kategóriájában. Az egyedi formatervvel, gazdag felszereltséggel és kiváló minőséggel rendelkező Santa Fe hamar az egyik legkelendőbb autóvá tette a modellt az iparágban.


Ma már a harmadik generációs Santa Fe folytatja a modell úttörő szerepét, amelyet immár kétféle stratégiával – egy két üléssoros ötszemélyes Santa Fe Sport és egy hosszabb, három üléssoros 6/7 üléssel rendelkező Santa Fé modellt – kínál az ügyfeleknek, akik élethelyzetük szerint választhatják ki igényeiknek megfelelő Santa Fe-jüket.

„A Santa Fe jelentős szerepet játszott a Hyundai amerikai sikereiben és növekedésében.” – teszi hozzá Krafcik. „Számos márkahű ügyfelünk számára ez a modell volt az első belépő a márkához.”


A Santa Fe modellről már a kezdetektől elismerően nyilatkozott a szaksajtó, amelyet számos díj és elismerés is tanúsít. A Hyundai kompakt terepjárója már megjelenése évében, első koreai autóként megkapta az Auto Pacific 2001-es Vásárlói Megelégedettségi Díját a kategóriában. A megkezdett utat a harmadik generáció is folytatja, hiszen az autó megkapta a U.S. News „Legjobb három üléssoros Terepjárója” és a World Report „2013 Legértékesebb Választása” díját is.   


A Santa Fe ma már valódi amerikainak tekinthető, hiszen az autó előbb az ELantrákat és Sonatá-kat előállító Hyundai Motor Manufacturing Alabama üzemében készült, most viszont a Kia Motors Georga állambeli West Pointban található gyárában zajlik. A Hyundai idén közel 500 ezer Santa Fét gyárt itt, amelynél jóval több, 700 ezer darab kel el az amerikai piacon a modellből.

Forrás: prnewswire.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését