Hyundai eladási rekord a Közel-Keleten
A Hyundai Motor Company-nak sikerült tovább növelnie piaci
sikereit a Közel-keleten, amelynek legjobb bizonyítéka, hogy idén a legjobb
féléves eredmény született.
A 2012. első féléves adataihoz képest 2 százalékkal több,
165 472 darab Hyundai került értékesítésre az idei év első hat hónapjában
a régióban, amelyet az öbölmenti országok vezetnek egészséges növekedéssel. A
listát Bahrein vezeti, ahol 22 százalékkal nőtt az értékesítés, ezt követi
szorosan Kuvait 21 százalékkal és Katar 19 százalékos plusszal. Szaúd-Arábia
megőrizte domináns vezető helyét a Hyundai modellek közel-keleti piacán, ahol
11 százalékkal többet, összesen 72 500 darabot adtak el.
Omán folytatta növekvő tendenciáját, itt 11 százalékkal
többet értékesítettek, míg 7 százalékkal több vásárló döntött a Hyundai mellett
az Egyesült Arab Emirátusokban, ahol 10 800 darab autó talált gazdára, de
az északi Libanonban is 7 százalékkal több Hyundai fogyott.
Az értékesítési listán kiemelkedő helyen végeztek a Hyundai „i”
sorozatának tagjai, amellyel bizonyították, hogy még ebben a régióban is van
piaca az i10, i20, i30 és i40 modellekből álló kisebb, ám stílusos és modern
autóknak. A Hyundai legnépszerűbb modellje továbbra is az Elantra, amely kora
ellenére továbbra is szárnyal, hiszen idén eddig 35 százalékkal több, 47 500
darab kelt el belőle.
A Hyundai Veloster különleges formája és megoldásai miatt szintén
népszerű a térségben, ebből 20 százalékkal nőtt az értékesített mennyiség. A
Közel-Keleten mindig is a terepjárók voltak a legnépszerűbbek, így van ez a
Hyundainál is, az új Santa Féből 10 százalékkal több talált gazdára, míg a
Tucson értékesítése túllépte a 13 ezres határt. A terepjárók piacán a második
negyedévben még nagyobb növekedés várható a hétüléses, nyújtott Grand Santa Fe
megjelenésével.
A Hyundai prémium limuzinjai is jól teljesítettek. Az idén
bevezetett 2014-es új Centennial modellnek és a Genesishez rendelhető új GDI
motoroknak köszönhetően az előző évinél 13 százalékkal több kelt el a két
modellből.
„Miközben idén eddig elsősorban autóink és szolgáltatásaink
minőségének fejlesztésére fordítottuk figyelmünket, tisztán látszik, hogy a
Hyundai iránti hatalmas kereslet nem változott.” – mondta Tom Lee, a Hyundai
Middle East alelnöke. „Az új modellek érkezése mellett az új, vevőorientált
szolgáltatásaink, mint a minőségi használtautó programunk is segített bennünket
a legjobb minőséget garantálni ügyfeleink számára.” – tette hozzá.
Forrás: ameinfo.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!