Hyundai eladási rekord a Közel-Keleten


A Hyundai Motor Company-nak sikerült tovább növelnie piaci sikereit a Közel-keleten, amelynek legjobb bizonyítéka, hogy idén a legjobb féléves eredmény született.

A 2012. első féléves adataihoz képest 2 százalékkal több, 165 472 darab Hyundai került értékesítésre az idei év első hat hónapjában a régióban, amelyet az öbölmenti országok vezetnek egészséges növekedéssel. A listát Bahrein vezeti, ahol 22 százalékkal nőtt az értékesítés, ezt követi szorosan Kuvait 21 százalékkal és Katar 19 százalékos plusszal. Szaúd-Arábia megőrizte domináns vezető helyét a Hyundai modellek közel-keleti piacán, ahol 11 százalékkal többet, összesen 72 500 darabot adtak el.  

Omán folytatta növekvő tendenciáját, itt 11 százalékkal többet értékesítettek, míg 7 százalékkal több vásárló döntött a Hyundai mellett az Egyesült Arab Emirátusokban, ahol 10 800 darab autó talált gazdára, de az északi Libanonban is 7 százalékkal több Hyundai fogyott.



Az értékesítési listán kiemelkedő helyen végeztek a Hyundai „i” sorozatának tagjai, amellyel bizonyították, hogy még ebben a régióban is van piaca az i10, i20, i30 és i40 modellekből álló kisebb, ám stílusos és modern autóknak. A Hyundai legnépszerűbb modellje továbbra is az Elantra, amely kora ellenére továbbra is szárnyal, hiszen idén eddig 35 százalékkal több, 47 500 darab kelt el belőle.

A Hyundai Veloster különleges formája és megoldásai miatt szintén népszerű a térségben, ebből 20 százalékkal nőtt az értékesített mennyiség. A Közel-Keleten mindig is a terepjárók voltak a legnépszerűbbek, így van ez a Hyundainál is, az új Santa Féből 10 százalékkal több talált gazdára, míg a Tucson értékesítése túllépte a 13 ezres határt. A terepjárók piacán a második negyedévben még nagyobb növekedés várható a hétüléses, nyújtott Grand Santa Fe megjelenésével.


A Hyundai prémium limuzinjai is jól teljesítettek. Az idén bevezetett 2014-es új Centennial modellnek és a Genesishez rendelhető új GDI motoroknak köszönhetően az előző évinél 13 százalékkal több kelt el a két modellből.

„Miközben idén eddig elsősorban autóink és szolgáltatásaink minőségének fejlesztésére fordítottuk figyelmünket, tisztán látszik, hogy a Hyundai iránti hatalmas kereslet nem változott.” – mondta Tom Lee, a Hyundai Middle East alelnöke. „Az új modellek érkezése mellett az új, vevőorientált szolgáltatásaink, mint a minőségi használtautó programunk is segített bennünket a legjobb minőséget garantálni ügyfeleink számára.” – tette hozzá.  

Forrás: ameinfo.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését