A Hyundai nyerte az ügyfél-elégedettségi felmérést Kínában
A JD Power felmérése szerint a Hyundai Motor első helyen
végzett abban az ügyfél-elégedettségi felmérésben, amelyet a világ legnagyobb
autópiacán, Kínában végeztek nemrég.
A koreai vállalat bejelentette, hogy kínai leányvállalata, a
Beijing Hyundai első helyezést szerzett a JD Power amerikai kutatóintézet
2014-es Kínai Értékesítési Elégedettségi Felmérésén. Ez az első olyan alkalom a
cég történetében, amikor mindenkit megelőzve elsőként végzett a felmérésben.
Az idei kutatásban 15 338 kínai vásárló vett részt,
akik 2013 júliusa és 2014 februárja között vásároltak új autót az ország 52
városában. Az 54 autómárka közül a Hyundai az általános értékesítési
elégedettség témakörében a lehetséges 1 000 pontból 772 pontot gyűjtött,
amely eredményével a Dongfeng Citroen márkával holtversenyben került a dobogó
legfelső fokára.
A Hyundai Motor tavaly 715 szerzett pontjával még a második
helyezést érte el. Az általános elégedettségben a prémiummárkákat is magában
foglaló listán a Hyundai második lett az Audi mögött, de megelőzve a 705 pontos
Infinitit, a 667 pontos BMW-t és a 648 pontos Mercedes-Benz márkát.
Emellett a Dongfeng Yueda Kia 43 pontot javítva tavalyi
eredményén, idén 746 ponttal a negyedik helyen végzett a felmérésben, ahol
szintén holtverseny alakult ki a Shanghai Volkswagennel. Ez egy hatalmas
mérföldkő a Hyundai Group számára, hiszen a csoport eladásai jelentősen nőttek
ebben az évben. Idén január és május között a koreai vállalatcsoport 10,1
százalékkal több, azaz 726 011 autót adott el Kínában, amellyel megelőzték
a General Motors teljesítményét is.
Forrás: koreabizwire.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!