A Hyundai nyerte az ügyfél-elégedettségi felmérést Kínában


A JD Power felmérése szerint a Hyundai Motor első helyen végzett abban az ügyfél-elégedettségi felmérésben, amelyet a világ legnagyobb autópiacán, Kínában végeztek nemrég.

A koreai vállalat bejelentette, hogy kínai leányvállalata, a Beijing Hyundai első helyezést szerzett a JD Power amerikai kutatóintézet 2014-es Kínai Értékesítési Elégedettségi Felmérésén. Ez az első olyan alkalom a cég történetében, amikor mindenkit megelőzve elsőként végzett a felmérésben.

Az idei kutatásban 15 338 kínai vásárló vett részt, akik 2013 júliusa és 2014 februárja között vásároltak új autót az ország 52 városában. Az 54 autómárka közül a Hyundai az általános értékesítési elégedettség témakörében a lehetséges 1 000 pontból 772 pontot gyűjtött, amely eredményével a Dongfeng Citroen márkával holtversenyben került a dobogó legfelső fokára.   


A Hyundai Motor tavaly 715 szerzett pontjával még a második helyezést érte el. Az általános elégedettségben a prémiummárkákat is magában foglaló listán a Hyundai második lett az Audi mögött, de megelőzve a 705 pontos Infinitit, a 667 pontos BMW-t és a 648 pontos Mercedes-Benz márkát.

Emellett a Dongfeng Yueda Kia 43 pontot javítva tavalyi eredményén, idén 746 ponttal a negyedik helyen végzett a felmérésben, ahol szintén holtverseny alakult ki a Shanghai Volkswagennel. Ez egy hatalmas mérföldkő a Hyundai Group számára, hiszen a csoport eladásai jelentősen nőttek ebben az évben. Idén január és május között a koreai vállalatcsoport 10,1 százalékkal több, azaz 726 011 autót adott el Kínában, amellyel megelőzték a General Motors teljesítményét is.

Forrás: koreabizwire.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei