Lelepleződött a vadonatúj Hyundai i20


Az indiai Autocar magazinhoz jutottak el azok a kémfotók, amelyek mindenféle álcázás nélkül mutatják a Hyundai vadonatúj kisautóját.

Hónapokkal a hivatalos bemutató előtt sikerült viszonylag jó minőségű kémfotókat készíteni a Hyundai következő generációs i20 modelljéről. Az Autocar magazin által is leközölt fotókon jól látszik, hogy az új i20 vonalvezetése a korábbinál jóval letisztultabb, élesebb, így illeszkedik a folyékony szobrászat legújabb stílusirányzatába.


A forma az i10 (Indiában Grand i10) modellhez hasonló, az i20 első fényszóróit viszont akár a Peugeot kisautói is ihlethették. Az autó orránál igen nagy hangsúlyt kapott az alacsonyra helyezett hűtőrács, amelynek sarkaiból V alakzatban indulnak ki a motorháztető idomai, ennek élei pedig továbbfutnak az oldalvonalon.


A hangsúlyos vonalvezetéssel és a felfelé ívelt fényszórókkal együtt az autó sportos kiállású, amit a C oszlopnál összeérő emelkedő övvonal és a lejtő tetővonal is kihangsúlyoz. Az autó hátsó lámpájának vízszintes elosztása kiválóan keretbe foglalja az autó karakterét, ráadásul magasra emelt elhelyezkedésével védve van a kisebb koccanások ellen.


Azt viszont mindenképpen érdemes megjegyezni, hogy az új i10-hez hasonlóan az i20 európai változata nagyon hasonló formatervet kap majd, ám a hátsó lámpákról korábban készült kémfotók alapján biztosra vehető, hogy a hozzák eljutó i20 sarkosabb, nagyobb hátsó lámpákat kap majd, mint indiai testvére. Ugyanilyen módosítások (pl. más mintázatú hűtőrács) várhatóak az autó első kiképzésében is.    


Hosszú tengelytávjával és tágas utasterével az új Hyundai i20 várhatóan nagyobb és kényelmesebb lesz a mostani változatnál. A korábbi kémfotók alapján az is biztosra vehető, hogy az új i20 technikai színvonala, felszereltsége is jelentősen gazdagodik, főképpen a vezetéstámogató rendszerek terén várhatunk jelentős fejlődést.  


Az új modell szeptember körül mutatkozik majd be Indiában. Motorválasztéka az i10-ben is használt 1,2 literes, 83 lóerős benzinesből és egy 90 lóerős 1,4 literes dízelből áll majd. Európába a Hyundai törökországi üzeméből érkezik majd az októberi Párizsi Autószalonon bemutatkozó i20, amelyet a fentieken felül valószínűleg egy száz lóerős 1,4 literes és 75 lóerő körüli teljesítményű 1,1 literes dízelmotorral is szerelnek majd.   

Forrás: autocarindia.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei