Ismét Superbrands díjakat kapott a Hyundai


(Sajtóközlemény) Miután tavaly első ízben elnyerte a Superbrands és a Business Superbrands címet, a hazai üzleti élet rangos szakembereiből álló zsűri idén ismét méltónak találta a Hyundait, hogy a fogyasztók és a szakma által adható egyik legmagasabb elismerésben részesüljön. 

Idén jubilált a Superbrands Magyarország: szakértői bizottságuk tizedik alkalommal döntött arról, mely magyar vállalatok érdemes a Superbrands, illetve a Business Superbrands védjegyek viselésére. 

A Superbrands programot közel két évtizede, 1995-ben indították útra brit marketing és kommunikációs szakemberek. A kiemelkedően jól teljesítő márkák reflektorfénybe helyezését, illetve ezzel párhuzamosan követendő példák felállítását célzó program hamar nemzetközivé növekedett. Ma már 5 kontinens 88 országában, Angolától az Egyesült Arab Emírségekig, Ausztriától Vietnamig jelent rendíkvül nehezen megszerezhető exkluzív minősítést a Superbrands cím. 

Az eredeti célokkal összhangban a Superbrands nem csupán a marketing- és kommunikációs szakma igazodási pontja, hanem a széles nagyközönség számára is ismert védjegy, amely napjainkban a minőség és a megbízhatóság garanciáját jelenti. Ennek megfelelően 2013 óta reprezentatív közvéleménykutatás is támogatja a díjat; az online felmérésen a fogyasztók közvetlenül mondhatják el véleményüket az érintett márkákról, és a Hyundai idén, akárcsak tavaly, a végfelhasználók elismerését is elnyerte.


A 2007-ban alapított Business Superbrands döntőbizottsága az éves árbevétel, a szakmai szervezetek ajánlásai, valamint egy kockázatossági mutatószám: a Bisnode Rating alapján dönt a cím odaítéléséről. A Bisnode Rating az adóhatósági, cégbírósági adatok és rendkívül részletes pénzügyi információk alapján minősíti a vállalatokat, alapos módszertana egyedülálló előre jelző képességű cégminősítést eredményez.

Magyarországon először tíz éve, 2004-ben adták át a Superbrands díjakat a legkiválóbb fogyasztói márkáknak; a legkiválóbb üzleti márkáknak járó Superbrands Business hét évre tekinthet vissza. A díjat odaítélő bizottság az adott piaci ágazat nagy tapasztalatokkal rendelkező, elismert szakembereiből áll, akik megalapozott döntésükkel tanúsítják a kiválasztott márkák eddigi sikerességét és hitelességét. A Superbrands díj különlegessége, hogy a díjra pályázni nem lehet, arra kizárólag szakmai szempontok alapján jelölik az esélyes márkákat. 


„Tavalyi sikerünk után külön megtiszteltetés, hogy ismét bekerülhettünk Magyarország legszínvonalasabb márkáinak körébe. A Superbrands talán a legmagasabb szintű elismerés a világon, amelyben fogyasztói márka részesülhet. Sikerünk nem csak a Hyundai globálisan elismert, kiemelkedő minőségű termékeinek és szakadatlan innovációs lendületének köszönhető: a kitüntetések munkatársaim odaadó erőfeszítéseit, és természetesen ügyfeleink kitartó hűségét és bizalmát is dícsérik” – hangsúlyozta Kovács Pál, a Hyundai Holding Hungary Értékesítési, Marketing és PR-vezetője.

A Superbrands 2014 és Business Superbrands 2014 kitüntetéseket hivatalosan decemberben adják át a díjazottaknak.

Forrás: Hyundai Holding Hungary

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei