Divatos mintákat kaptak a Hyundai üzemanyagcellás autói


A London College of Fashion (LCF) a 2014-es egyetemi szezon megnyitásakor nyilvánosságra hozta az LCFxHyundai „Divatos Üzemanyagcella” elnevezésű versenyének nyertes alkotásait

A főiskola és a Hyundai innovatív és kreatív együttműködésének részeként a „Divatos Üzemanyagcella” versenyben a diákok feladata egy „Mobil Marketing Kampány” létrehozása volt, amelyben hatékonyan közvetítik a Hyundai károsanyag-kibocsátásmentes ix35 Fuel Cell modelljének fontosabb előnyeit. A diákok 2D látványterveket készítettek, amelyek a kampány üzenetét hordozták: „A divat felhasználásával a márkára irányítani a figyelmet, fenntartható jövőt építeni és fejleszteni az életet, amelyben élünk”. A verseny lehetőséget adott a diákoknak arra, hogy megmutassák kreativitásukat, miközben népszerűsítik a világ első sorozatgyártású üzemanyagcellás autóját – a Hyundai ix35 Fuel Cellt, amely csupán vízpára távozik.


A társtantervi projektben az egész főiskola részt vehetett és az minden tudományágból sokakat lenyűgözött. A 159 jelentkezőből heten – önállóan vagy csoportosan dolgozva – kerültek kiválasztásra, akik munkáját tíz Hyundai ix35 modellre fel is festettek és amelyeket VIP autókként használtak az LCF londoni eseményein.   


A nyertes tervet Ilona Spruge, elsőéves divattervezői szakra járó diák nyújtotta be, amelyet egy ix35 Fuel Cell modellre festettek, majd az autó elvitte őt Angliából egészen a Hyundai Motor Europe frankfurti központjáig.


„Nagyon örülök annak, hogy a tervemet választották a legjobbnak” – mondta a „Divatos Üzemanyagcella” projekt nyertese, Ilona Spruge. „Nagyon izgatott vagyok azért, mert a munkámat olyan módon mutatják be, hogy az autó Londonban közlekedik és VIP vendégeket szállít az LCF bemutatóira. Az inspirációm egy egyszerű igazságon alapszik: A zöld autózás közel áll a szívünkhöz’ és a Hyundai biztatására alkottam meg a fenntartható jövő szinonimáját.” Ilona egy díjat is átvehetett a Hyundai UK elnök-vezérigazgatójától, Tony Whitehorntól is.


„Az LCF együttműködése a Hyundaijal fantasztikus lehetőséget nyújt hallgatóinknak és örülök annak, hogy a nyertes munkákat viszontláthatom az ix35 autókon” – mondta Rob Lakin, a London College Fashion Menedzsment és Tudomány tanszékének kreatív vezetője. „A verseny és a Hyundai innováció és fenntarthatóság iránti elkötelezettsége egybecseng az LCF azon meggyőződésével, hogy a divat a változás és fejlődés egyik eszköze lehet.”


„Ez a projekt lehetőséget biztosított a diákoknak megmutatni munkájukat egész London számára és segíti felkelteni a technológia iránti figyelmet, amely alapjaiban változtathatja meg a mindennapi életünket – mondta Tony Whitehorn a Hyundai UK elnök-vezérigazgatója. „Fantasztikus, hogy az LCF ilyen tehetséges fiataljaival dolgozhatunk együtt. Ilona Spruge nyertes terve gyönyörűen megragadja a Hyundai ix35 Fuel Cell lényegét, amelyben hihetetlen illusztrációival ötletesen bemutatja, mi zajlik a motorháztető alatt.”  


Miután lezajlottak az LCF bemutatói, a nyertes tervekkel ellátott ix35 Fuel Cell modellek különböző professzionális teszteken vesznek részt, ahol a magán- és állami szektor képviselői próbálhatják ki az autókat egy jövőbeni lízingbevétel reményében.  

Forrás: hyundaipressoffice.co.uk

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei