Divatos mintákat kaptak a Hyundai üzemanyagcellás autói
A London College of Fashion (LCF) a 2014-es egyetemi szezon
megnyitásakor nyilvánosságra hozta az LCFxHyundai „Divatos Üzemanyagcella”
elnevezésű versenyének nyertes alkotásait
A főiskola és a Hyundai innovatív és kreatív
együttműködésének részeként a „Divatos Üzemanyagcella” versenyben a diákok
feladata egy „Mobil Marketing Kampány” létrehozása volt, amelyben hatékonyan
közvetítik a Hyundai károsanyag-kibocsátásmentes ix35 Fuel Cell modelljének
fontosabb előnyeit. A diákok 2D látványterveket készítettek, amelyek a kampány
üzenetét hordozták: „A divat felhasználásával a márkára irányítani a figyelmet,
fenntartható jövőt építeni és fejleszteni az életet, amelyben élünk”. A verseny
lehetőséget adott a diákoknak arra, hogy megmutassák kreativitásukat, miközben népszerűsítik
a világ első sorozatgyártású üzemanyagcellás autóját – a Hyundai ix35 Fuel Cellt,
amely csupán vízpára távozik.
A társtantervi projektben az egész főiskola részt vehetett
és az minden tudományágból sokakat lenyűgözött. A 159 jelentkezőből heten –
önállóan vagy csoportosan dolgozva – kerültek kiválasztásra, akik munkáját tíz
Hyundai ix35 modellre fel is festettek és amelyeket VIP autókként használtak az
LCF londoni eseményein.
A nyertes tervet Ilona Spruge, elsőéves divattervezői szakra
járó diák nyújtotta be, amelyet egy ix35 Fuel Cell modellre festettek, majd az
autó elvitte őt Angliából egészen a Hyundai Motor Europe frankfurti központjáig.
„Nagyon örülök annak, hogy a tervemet választották a
legjobbnak” – mondta a „Divatos Üzemanyagcella” projekt nyertese, Ilona Spruge.
„Nagyon izgatott vagyok azért, mert a munkámat olyan módon mutatják be, hogy az
autó Londonban közlekedik és VIP vendégeket szállít az LCF bemutatóira. Az
inspirációm egy egyszerű igazságon alapszik: A zöld autózás közel áll a
szívünkhöz’ és a Hyundai biztatására alkottam meg a fenntartható jövő
szinonimáját.” Ilona egy díjat is átvehetett a Hyundai UK
elnök-vezérigazgatójától, Tony Whitehorntól is.
„Az LCF együttműködése a Hyundaijal fantasztikus lehetőséget
nyújt hallgatóinknak és örülök annak, hogy a nyertes munkákat viszontláthatom
az ix35 autókon” – mondta Rob Lakin, a London College Fashion Menedzsment és
Tudomány tanszékének kreatív vezetője. „A verseny és a Hyundai innováció és
fenntarthatóság iránti elkötelezettsége egybecseng az LCF azon meggyőződésével,
hogy a divat a változás és fejlődés egyik eszköze lehet.”
„Ez a projekt lehetőséget biztosított a diákoknak megmutatni
munkájukat egész London számára és segíti felkelteni a technológia iránti
figyelmet, amely alapjaiban változtathatja meg a mindennapi életünket – mondta Tony
Whitehorn a Hyundai UK elnök-vezérigazgatója. „Fantasztikus, hogy az LCF ilyen
tehetséges fiataljaival dolgozhatunk együtt. Ilona Spruge nyertes terve
gyönyörűen megragadja a Hyundai ix35 Fuel Cell lényegét, amelyben hihetetlen
illusztrációival ötletesen bemutatja, mi zajlik a motorháztető alatt.”
Miután lezajlottak az LCF bemutatói, a nyertes tervekkel
ellátott ix35 Fuel Cell modellek különböző professzionális teszteken vesznek
részt, ahol a magán- és állami szektor képviselői próbálhatják ki az autókat
egy jövőbeni lízingbevétel reményében.
Forrás: hyundaipressoffice.co.uk
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!