Megnyitott a Hyundai világelső automatizált ügyfélszolgálata
A Hyundai Motor a világon
elsőként elindította saját fejlesztésű automatizált szerviz-ügyfélszolgálatát,
amely átfogó szolgáltatáscsomagot kínál a márkaszervizekbe látogatók számára.
„Az automatizált szerviz-ügyfélszolgálati rendszerünkkel a
Hyundai olyan egyedi információtechnológiai rendszert kínál, amely a vásárlók
számára új szervizélményt nyújt és emellett növeli a márka értékét is. Továbbra
is azon dolgozunk, hogy újszerű digitális technológia alkalmazásával fejlesszük
szolgáltatásaink minőségét” – mondja Kang-rae Lee, a Hyundai Motor Company Nemzetközi
Szervizrészlegének vezetője.
Az új rendszerben a vásárlók tablet PC eszközök segítségével
kapnak megfelelő tájékoztatást szervizbe beadott autójuk aktuális állapotáról,
de akár egyéb valós idejű információkat is elérhetnek a készülékekkel az
ügyfélvárókban. Így például a Hyundai Motor termékeiről, a márkáról és annak
marketingtevékenységeiről is kaphatnak tájékoztatást várakozás közben.
A világ Hyundai szervizeiben bevezetésre kerülő rendszer 12
modulból épül fel, amelyben többek között rendszámfelismerő, járműellenőrző,
valós idejű karbantartási díjszámító, valamint karbantartási időpont-egyeztető
rendszer is megtalálható. A Hyundai Motor globális vevőszolgálati rendszere
immár képes arra, hogy az egyes országok által biztosított körülmények szerint egy
optimális szervizrendszert alkosson.
Az elmúlt évben Törökországban megkezdett automatizált szerviz-ügyfélszolgálati
rendszert hamarosan a világ 17 országának összes Hyundai szervize bevezeti,
köztük még idén India, Oroszország, Ausztrália és Mexikó is.
Forrás: globalpr.hyundai.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!