Megnyitott a Hyundai világelső automatizált ügyfélszolgálata


A Hyundai Motor a világon elsőként elindította saját fejlesztésű automatizált szerviz-ügyfélszolgálatát, amely átfogó szolgáltatáscsomagot kínál a márkaszervizekbe látogatók számára.   

„Az automatizált szerviz-ügyfélszolgálati rendszerünkkel a Hyundai olyan egyedi információtechnológiai rendszert kínál, amely a vásárlók számára új szervizélményt nyújt és emellett növeli a márka értékét is. Továbbra is azon dolgozunk, hogy újszerű digitális technológia alkalmazásával fejlesszük szolgáltatásaink minőségét” – mondja Kang-rae Lee, a Hyundai Motor Company Nemzetközi Szervizrészlegének vezetője.        
Az új rendszerben a vásárlók tablet PC eszközök segítségével kapnak megfelelő tájékoztatást szervizbe beadott autójuk aktuális állapotáról, de akár egyéb valós idejű információkat is elérhetnek a készülékekkel az ügyfélvárókban. Így például a Hyundai Motor termékeiről, a márkáról és annak marketingtevékenységeiről is kaphatnak tájékoztatást várakozás közben.


A világ Hyundai szervizeiben bevezetésre kerülő rendszer 12 modulból épül fel, amelyben többek között rendszámfelismerő, járműellenőrző, valós idejű karbantartási díjszámító, valamint karbantartási időpont-egyeztető rendszer is megtalálható. A Hyundai Motor globális vevőszolgálati rendszere immár képes arra, hogy az egyes országok által biztosított körülmények szerint egy optimális szervizrendszert alkosson.   

Az elmúlt évben Törökországban megkezdett automatizált szerviz-ügyfélszolgálati rendszert hamarosan a világ 17 országának összes Hyundai szervize bevezeti, köztük még idén India, Oroszország, Ausztrália és Mexikó is.

Forrás: globalpr.hyundai.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei