A Hyundai birtokolja az amerikai kisautó-piac negyedét


A kompakt kisautók piaca növekvőben van az Egyesült Államokban, az eladási adatok alapján pedig a Hyundai a kategória meghatározó képviselője.

Az amerikai AutoData kutatóintézet adatai alapján áprilisban a koreai cégcsoport összesen 11 010 darab kiskategóriás autót tudott értékesíteni az Egyesült Államok területén. Ebből 8 207 darab volt a Hyundai Accent, míg a fennmaradó 2 802 darabot a cégcsoporthoz tartozó Kia Rio modellje tett ki. ez azt jelenti, hogy a teljes növekedés mértéke a tavaly áprilisi eredményhez képest 14,3 százalékos, míg márciushoz képest a növekmény 10,3 százalék.   


A fenti értékesítési adatok annál is inkább igazán érdekesek, mivel azok az amerikai kisautó-piac 25 százalékát jelentik, vagyis minden negyedik ügyfél a Hyundai csoport termékét választotta. A csoport piaci részesedése már januári 19 százalékos érték óta folyamatosan emelkedik a szegmensben.


A Hyundai elégedett lehet az Accent amerikai teljesítményével, hiszen mind a négy-, mind az ötajtós változat igen kedvelt a vásárlók körében. A remek fogyasztás (6,2 l/100 km) és az elegendő motorerő (137 LE) és a számos biztonsági felszerelés, köztük a Járműstabilitás-vezérlő, menetstabilizáló és a kipörgésgátló különösen népszerűvé teszi a modellt.

A Hyundai szóvivője szerint a vállalat elégedett az eredményekkel, de továbbra is céljuk a piaci részesedés növelése, amelyeket új modellek bevezetésével kívánnak a jövőben elérni.

Forrás: hyundai-blog.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei