A Hyundai birtokolja az amerikai kisautó-piac negyedét
A kompakt kisautók piaca növekvőben van az Egyesült
Államokban, az eladási adatok alapján pedig a Hyundai a kategória meghatározó
képviselője.
Az amerikai AutoData kutatóintézet adatai alapján áprilisban
a koreai cégcsoport összesen 11 010 darab kiskategóriás autót tudott
értékesíteni az Egyesült Államok területén. Ebből 8 207 darab volt a
Hyundai Accent, míg a fennmaradó 2 802 darabot a cégcsoporthoz tartozó Kia
Rio modellje tett ki. ez azt jelenti, hogy a teljes növekedés mértéke a tavaly
áprilisi eredményhez képest 14,3 százalékos, míg márciushoz képest a növekmény
10,3 százalék.
A fenti értékesítési adatok annál is inkább igazán
érdekesek, mivel azok az amerikai kisautó-piac 25 százalékát jelentik, vagyis
minden negyedik ügyfél a Hyundai csoport termékét választotta. A csoport piaci
részesedése már januári 19 százalékos érték óta folyamatosan emelkedik a
szegmensben.
A Hyundai elégedett lehet az Accent amerikai
teljesítményével, hiszen mind a négy-, mind az ötajtós változat igen kedvelt a
vásárlók körében. A remek fogyasztás (6,2 l/100 km) és az elegendő motorerő
(137 LE) és a számos biztonsági felszerelés, köztük a Járműstabilitás-vezérlő,
menetstabilizáló és a kipörgésgátló különösen népszerűvé teszi a modellt.
A Hyundai szóvivője szerint a vállalat elégedett az
eredményekkel, de továbbra is céljuk a piaci részesedés növelése, amelyeket új
modellek bevezetésével kívánnak a jövőben elérni.
Forrás: hyundai-blog.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!